IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

General Motors временно спира елекромобила Chevy Volt


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

12
Инженер
преди 12 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Най - добрия вариант в момента е водород. Аз карам на газ - метан с добавка - водород и 100 км ми струват 3,50 - 4 лева (зависи от сезона). А може и само на водород, но със специално проектиран за това автомобил.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
Повечето тук не разбират,че ел.колите се продават и днес, но поради малките обеми цената им е висока,както всяка нова технология.Няма никакви конспирации. Това е както беше с компютрите,лаптопите-те бяха по-скъпи преди, с масовото производство и цената пада.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Аз пък карам едно Кадет-че на газ. И по дупките не го жаля. Няма да ме видите да ходя пеш.
отговор Сигнализирай
9
Посетител
преди 12 години
Харесвам 14 Не харесвам 5
Нормално. Ел-колите излезнаха още 1996година. Защо спряха разработките ... защото както и преди така и сега има големи интереси спрямо петрола. за това скоро няма да караме ел-коли. Нямат интерес определени хора.
отговор Сигнализирай
8
аз
преди 12 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
интересен документален филм на тази тематика е "Who killed the electric car"
отговор Сигнализирай
7
ФАКТ
преди 12 години
Харесвам 9 Не харесвам 15
Единствения масово възможен вариант са електромобилите с контактна мрежа (като тролеите). Другото е бла - бла. И никога няма да се създадат мощни батерии с голям жизнен цикъл, защото конвертирането на химическата енергия в електрическа си има ограничения.
отговор Сигнализирай
6
Жо
преди 12 години
Харесвам 31 Не харесвам 1
ЕЛЕКТРОМОБИЛЪТ е удобно за придвижване средство през хубави дни по равни пътища. За такива условия са посочените възможни километри пробег.Хайде сега, представете си зимни условия, сняг, студ и трябва да преминеш с електромобил през прохода Петрохан. Включено е отоплението на купето, нагревателя на задното стъкло, чистачките, фаровете, радиото. Всички тези консуматори черпят енергия от акумулаторите, които са предназначени /най-вече/ да задвижват елмоторите на колелата.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 15 Не харесвам 3
Тази кола е много скъпа,това е осн.проблем.Освен това има проблеми с батериите-прегряват. Тойота Приус се продава много добре и е марка. Дават гаранции от 5-8 години на батериите,освен това сега изкарват Приус ,който може да работи само на ток и като хибрид като се изчерпа токът. И цената му ще е по-ниска от на Волт. Много е важно не само да направиш екологична кола, но и да я продаваш на добра цена,както успява Тойота.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
4, аз мисля, че решение на тези проблеми отдавна е измислено, но наистина не им изнася и затова опитват да ни пробутват ***
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 16 Не харесвам 4
Тази кола е абсолютна подигравка, но това отново не е случайност и не се дължи на некадърност, а тъкмо обратното - целта е именно да не се хареса. Петролната мафия няма така лесно да се откаже.
отговор Сигнализирай
Новини