IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ готви съкращения заради спряна субсидия


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

20
СУПЕР СДЕЛКА
преди 12 години
Харесвам 37 Не харесвам 21
Защо Станишев да не купи 50 мотриси на 300млн.,като виждаш че някой умира няй лесно е да му стъпиш на гърлото.Колко са едни 300млн.,джобни париНарода иска съм съд и затвор за този *** Станишев,няма нито една сделка която той и правителството са направили в полза на България.
отговор Сигнализирай
19
до 24
преди 12 години
Харесвам 39 Не харесвам 10
За 90-тина км. със "пътник" в Бавария платих 21 евра.И това 2008г.Тука в момента подобна услуга и долу-горе същите километри струват 5-6 лева.При една и съща цена на горивото и тока+една и съща цена за подръжка и тука и в Германия бая голяма е разликата!Така че не съм сигурен дали в Германия са на загуба железниците им.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 36 Не харесвам 25
Най-ме кефи в тоя сайт как се надъхват един-друг бесепарите.По-леко,алоо,от злоба ще ви се спука някоя жлъчка!Само че усилията ви са напразни-всички помним и Станишев,че и Виденов.Помним кви ги надробиха БСП,така че не се пънете толкова!
отговор Сигнализирай
17
тцЪ
преди 12 години
Харесвам 50 Не харесвам 9
Железниците навсякъде са държавни. Доколкото ми е известно за пръв път тази година се пусна частна железница - в Италия, собственост на "Ферари", ако не се лъжа. Поради факта, че имат социална функция (цената на пътническите билети не може да избие разходите за поддръжка на жп мрежата, подвижен състав, захранване и т.н.), обикновено пътническите превози са на загуба. Затова и най-голямото безумие е да се дават на частник, единственото което ще постигне е да опоска и баласта.
отговор Сигнализирай
16
до 12
преди 12 години
Харесвам 43 Не харесвам 25
***,само върл комунист,живял последните 25г. в Пхенян ще ти повярва на думите.Кремиковци го фалира лично Станишев!В съучастие с А.Петров и П.Димитров.А БДЖ е във фактически фалит две години преди ГЕРБ да вземат властта!Оня,вашия министър със рециклираните вагони,него питайте що БДЖ е на това дередже!Маниполатори сте долни вие червените.Ама никой не ви вярва,приказвайте си колко щете!Ние,които нямаме нищо общо с БСП знаем и най-вече помним истините и за Кремиковци и за БДЖ и за Нефтохима.
отговор Сигнализирай
15
до 20
преди 12 години
Харесвам 35 Не харесвам 13
*** трябваше да я сложат там,да бута количката и да предлага кафе,семки и бира на *** без билети.
отговор Сигнализирай
14
до 11
преди 12 години
Харесвам 39 Не харесвам 20
БДЖ е ликвидирана от вътре,по добре да я няма,отколкото всяка година държавата да й дава по 200-300млн.Ай ше ти се не знае и скапаната железница и смърдящите на пикоч вагони.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 65 Не харесвам 11
Въпросния Недев и смуглия Московски ги назначиха със единствената задача да затрият БДЖ и те успешно го правят.Единствената останала държавна транспортна фирма трябва да бъде срината.Това е приноса от ГЕРБ.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 73 Не харесвам 10
ГЕРБ дойдоха да погребат държавата, а не да надграждат! Резултата е виден!
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 58 Не харесвам 9
Решението е съкращаване на разходите, което означава съкращение на персонала.Съкращаването на персонала означава съкращаване на влаковете.Съкращаването на влаковете води до съкращаване на приходите. Което ни връща в първият ред - съкращаване на още персонал.
отговор Сигнализирай
Новини