IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Решението за БДЖ е обявяването й в несъстоятелност


Обратно в новината

Коментари Коментари

11
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
по скоро ГЕРБ ако не обяви защото те фалираха работещи фирми и те щяха да довършат БДЖ и НЕК сичко ограбиха !!!
отговор Сигнализирай
10
банкеръ
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
То турските тирове на платформи добре ама да не доидат с танковете до София.Товарните превози бяха печеливши,когато имаше Химко Враца,Плама Плевен,Кремиковци,Циментови заводи.Сега с влак се транспортират чакъл,пясък и скраб за какви печалби дрънкате тука.Сега няма индустрия и БДЖ ще си фалира.Контактната мрежа е под напрежение за да не я откраднат,наясно ли сте за какво става въпрос.БДЖ е може би наи скъпата фирма в България.Капиталовложенията са огромни и не са само вагони и релси.
отговор Сигнализирай
9

преди 10 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Май по старата схема - ремонтираните вагони ще се продадат и ще остане в БДЖ само движеща се скрап
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
До банкеръНапротив Товарните превози са печеливши а товари дал господ - всички турски тирове на платворми и без няма не искам няма недей още на браздата на влака!
отговор Сигнализирай
7
Опорна точка
преди 10 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Толкова ли не можаха да намерят един ломски *** и да му прехвърлят БДЖ, като преси това регистрират БДЖ2 и там да прехвърлят активите? Така се решава и въпроса с интеграцията!
отговор Сигнализирай
6
банкеръ
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
Какви частни железници Ви гонят бе,знаете ли колко струва една релса,един локомотив,колко дизел харчи на ден и т.н.Само контактна мрежа е по скъпа от задълженията на БДЖ.3400 вагона по 20 тона минимум добре звучи.Псевдо експерти съсипват БДЖ без успех 25 години.Всъщност без индустрия няма нужда от товарни превози,а да се поддържат съораженията само за пътнически превози е неизгодно и скъпо.закриваи и режи за скрап ще излезе доста.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
най малко 50% съкращение на администрацията та всичко е с компютри за какво са по 3 в канцелария
отговор Сигнализирай
4
Purko
преди 10 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Съкращения на 50% от персонала (като за начало). Там са цели кланове. Сещам се за едни - две сестри + двата сина на едната сестра. Уж стрелочници, уж кантонери... по цял ден си джиткат насам-натам и си бачкат частно. Хеле да ги видиш някога на работното им място - абсурд.... Не става така... режете от лапачите и ще излезе БДЖ на плюс!
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
напълно вярно е казаното от номер 1 и номер 2 само ще добавя че няма страна която да няма държавни железници създайте и частни за да има конкуренция
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 16 Не харесвам 4
Та само БДЖ ли обявете в несъстоятелност цялото правителство и хайде да ви продаваме
отговор Сигнализирай
Новини