IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Vivacom дава безплатна седмица интернет на абонатите си


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

21
МАРА
преди 10 години
Харесвам 23 Не харесвам 0
ДА НЕ БИ ДА СЪМ СИ ЗАЯВИЛА СПИРАНЕТО, ЧЕ СЕГА ЩЕ ТРЯБВА ДА ЗАЯВЯ ЗА КОМПЕНСАЦИЯТА. ТОВА ДА СЕ СВЪРЖЕШ СЪС 123 СИ И НАПРАВО ТОМБОЛА. ТЕ СИ ЗНАЯТ АБОНАТИТЕ И ДА НИ НИ ПРАВЯТ НА ***.
отговор Сигнализирай
20
ставри
преди 10 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Абонат съм на Виваком от години,наистина досега не се е случвало нещо такова.Но ако ще компенсират да е за всички,а не само за избрани.Каква е компенсацията за неограничен интернет,телевизия,дом.теелефон и GSM?
отговор Сигнализирай
19
Бранник
преди 10 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Стационарния ми телефон беше изключен по вина на Виваком два пъти за около 10 дена. Никой не ме компенсира. Това изявление е само рекламен трик.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
По-правилно е да пуснат един безплатен ден за всички услуги, а не само за тези които ползват интернет
отговор Сигнализирай
17
Продълж. на 18
преди 10 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
От Мобилтел имаха аргументи защо не е възможно да прекратя договора и все се извиняваха за несгодите, които търпя.Обещаваха, че щом изтече договорът, ще ми предложат "нещо подобаващо" за компенсация.Договорът изтече. Отидох в офиса им, веднага ме "пое" едно леко разногледо момиче и ми предложи възможно най-стандартните условия за продължаване на договора - както на всички останали и добави, че на мен друго не ми е нужно.Неин колега смутено й пошушна нещо, тя го сряза "Мен кво ме интересува!"
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 21 Не харесвам 0
когато започнат да ми обясняват за нещо безплатно започвам трескаво да проверявам дали не са ми отмъкнали портмонето
отговор Сигнализирай
15
Продълж. на 15
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Решението дойде от самосебеси, но в мой ущърб. Апаратът показа дефекти - смениха ми го два пъти. Третият пореден апарат трябваше да стои непрекъснато включен, тоест, не беше възможно да го местя в различни стаи. Но тогава защо ми е - вкъщи имам един стационарен, освен двата мобилни.След броени дни, дори и включен, този апарат не издаваше нито звук, а аз продължавах да плащам по 5 лв месечно такса, но поне мутри не търсеха денонощно длъжника си у нас.Мобилтелците поясниха защо не могат (продълж)
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 12
ЕВАЛА!С главни букви - ЕВАЛА - така се прави!Така се правят клиенти, така се правят пари!
отговор Сигнализирай
13
клиентка
преди 10 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
А ЗА ВСИЧКИ ПРОПУСНАТИ РАЗГОВОРИ КАКВА КОМПЕНСАЦИЯ,РЕЗИЛ ТАКА БЯХА ПРЕДИ ГОДИНИ МТЕЛ СЕГА И ТИЯ
отговор Сигнализирай
12
Продълж. на 13
преди 10 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Няма да напиша името на този, когото търсеха непрекъснато, знам ли го какъв е.Най-накрая започнаха да ми звънят и от известна банка и да търсят същия. С тях вече проведох нормален разговор и се оказа, че този човек бил известен в банковите среди - теглил кредити, не ги доизплащал,сменял си телефонните номера, бил неоткриваем. Допреди месеци ползвал този тел.номер, който ми бяха дали от Мобилтел.Поисках дами сменят номера - отказаха, номерата им били малко.Тормозът от съмнителни типове продължи
отговор Сигнализирай
Новини