IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Новите сгради в София – с гаражи, улици и пътни връзки


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

10
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Вижте в Япония как е. Повечето семейства там имат автомобил, но нито един от тях не е паркиран "пред блока" Вижте как те правят гаражи за всички апартаменти, а ни тук не можем.
отговор Сигнализирай
9
смях
преди 8 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
То и сега новите сгради се строят с гаражи, обаче.... Тези които купуват апартамент им е тежко да купят и гараж и колите пак са им отвън, дори и да имат гараж се случва. Другото е че, според мен купувайки апартамента е редно да ползват мазе и гараж след като ще живеят там. Дори смятам, че не бива да им се взимат пари и за това! Или поне сумата да е прилична, а не главозамайваща... Има и други, които строят гаражи, като за детска количка!!!!
отговор Сигнализирай
8
до 5
преди 8 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Абе пич, нали за да си паркираш колата на улицата пред блока си й плащаш данък в общината?!? А за да ползваш пътната инфраструктура си плащаш винетка?!? Проблемът на София е, че не е измислена за толкова хора и автомобили.....и по-зле ще става! Аз примерно имам две коли - плащам им около 800 лева данък, винетка и гражданска, но на работа винаги си слизам с метрото, ама има *** дето ги мързи да гледат и предпочитат по 1 час да псуват по задръстванията
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Поредната имитация на дейност, а иначе строителите отдавна са му намерили цаката как да избягат от законовите изисквания да осигурят определен брой паркоместа. Решението е съвсем друго и в София знам, че започнаха да се опитват да го реализират още преди 1989-та година - строежи на подземни паркинги под цялата площ на дадено каре от сгради с входове и изходи на четирите улици заграждащи карето. След 1989-та работата замря, а е работа точно на столичния кмет и общината да се подпомогне изграждане
отговор Сигнализирай
6
scbg
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До userЩе бягат ама друг път. Никой не си дроби парцела за да спазва отстояния, ако има как ще го обединят и с вече застроен парцел само и само за повече РЗП
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 14
Толкова е просто ! 2 лв на час паркиране в цяла София. С енем и нощем ,през събота и неделя по 1 лв на час. 48 лв на ден да си държиш колата на ЧУЖДО място пред блока,1200 лв на месец. Паркингът пред блока, улиците в града са собственост на всички граждани ,те ги поддържат, асфалтират, метат като си плащат данъците. Защо някой трябва да плаща ,а друг да паркира върху имота му ? Картотека на всички частни паркоместа и гаражи. Купуваш кола, декларираш гаража към тая кола. Нямаш гараж, няма кола.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Мораториум в-ху строителството в София поне 10г ! Има достатъчно построени жилища празни. Градът е презастроен -невъзможно е да се живее нормално.в 8ч сутринта чаках пред блока !!! ,за да излезна.
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
20 хил. кв.м. РЗП са към 300 апартамента, ако говорим за жилища. Това касае само търговси и офис площи и то големи, които така или иначе имат всичко това.П.п. Ако искаме зелена София, това не означава ли, че трябва да намаляваме автомобилите, дори и със законови ограничения, като мястото за паркиране?
отговор Сигнализирай
2
Бай Иван
преди 8 години
Харесвам 20 Не харесвам 0
В момента повечето нови сгради в София също имат места за паркиране, но те се закупуват отделно от жилището.
отговор Сигнализирай
1
user
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Те ще направят така, че да строят малки кооперации сбутани една до друга и така ще избягат от това изискване. Лесно, просто, печелившо
отговор Сигнализирай
Новини