IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ ще колабира, ако въпросите не бъдат решени


Обратно в новината

Коментари Коментари

13
факт
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
БДЖ е тласкано към колапс..нали се сещате защо -приватизация от точните хора
отговор Сигнализирай
12
Изгърбич Задвратян
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
бдж е на загуба последните 20 и кусур години. заради такива като е тоя водкаджия синдикалиста.яли пили и сега търсят кой да плати сметката
отговор Сигнализирай
11
на съд
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Откакто беше министър председател Ив костов и каза че на България железница не й трябва всичко тръгна назад
отговор Сигнализирай
10
Служител на БДЖ
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Българина разбира от всичко и е компетентен по всички въпроси! Никой от Вас, дето сте коментирали тук сигурно не знае колко е тежък и ниско платен трудът на работещите в системата (не говоря за ръководните кадри, сменящи се поне по веднъж на година и назначаващи свои храненици). Проблемът е в лошото управление! Има толкова бъдеще и пари и в двете дружества! И не е вярно, че возят по 5 човека! Дано най-накрая мениджмънтът на холдинговата структура си заслужи парите!
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 11
БДЖ трябва да бъде закрито. Аз не искам да плащам данъци за него! Това е фирма само за крадене и източване. Абсолютно не конкурентна на останалите . Не виждам защо продължава да работи. Някой ден ще се окаже че ние трябва да платим 1 милиард дългове ! Никой освен разни селяни не ползва линиите . Никой не е длъжен да им го поддържа.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
До 6Отличен коментар, колега. В този ред на мисли, не е ли време гнусният Ковачки да бъде запознат с оловото излизащо от цевта на изделието на Михаил Калашников?
отговор Сигнализирай
7
Мънго Джери
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
БДЖ - Организация за екстремни превози ! Няма друга такава в ЕС и в близката околност!
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
БДЖ колабира отдавна!!Още при приватизиране и попадане в частни ръце на подопечните й и печеливши "Товарни превози",защото видите ли държавата е лош собственик!!Сега с "Пътнически превози" на дотация от бюджет трябва да се издържа целият им жп състав-ремонт на ел.мрежи и трасета,издръжка на железничари,поддръжка на гари,спирки и станции,поддръжка на прелези,кантони.......,защото частниците от другото сама лапат без да правят такива отчисления към държавата,а ползват ВСИЧКО!Грабеж,не колабиране!!
отговор Сигнализирай
5
BG
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 9
БДЖ ще се оправи когато ... железничари почнат да си вършат работата ! Не по цял ден да висят и да си пушат цигарите по пероните а да започнат да работят ! В момента БДЖ е единствената останала комунистическа структура и железничарите още си мислят че пътниците са длъжни ! да се возят на влак независимо от условията. Да ама комунизма когато се чакаше по 20 г за лека кола свърши ! Има и частни автобуси които конкурират ! Ама другарите от БДЖ още не са се осъзнали. За това возят по 5 пътника/влак
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 18 Не харесвам 4
Китайците имаха желание да инвестират в БДЖ. В замяна на субсидията, която дава държавата. Но гербаджиите ще ги прокудят, за да лапат те от нея.
отговор Сигнализирай
Новини