IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Ще сринат ли електромобилите петролните пазари?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

74
Факт
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Много голям технологичен скок е нужен при батериите,за да бъдат изместени ДВГ-тата.За сега такова нещо не се наблюдава.Освен това трябва да се построи огромна инфраструктура.Не виждам защо пък задължително целият транспорт трябва да е на ток?Какво пречи да съществуват паралелно и хибридите?Примерно в града задължително на ток,а извън-кой с каквото има,то тогава и разходът е малък.
отговор Сигнализирай
73
42
преди 7 години
Харесвам 21 Не харесвам 5
Едно време нямаше компютри и смартфони, но хората бяха далеч по- морални и по-умни, с далеч повече познания и обща култура от сегашните млади индивиди, които мислят основно за празни работи.
отговор Сигнализирай
72
шматка
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Като забранят колите ДВГ в ЗЕ ще си купя Ламборджини на старо .Тъй де като не могат да го карат за кво им е.Да взема там едни 5000лв и да целува пъка
отговор Сигнализирай
71
Стар
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
Ще стане.До преди 25-30 години нямаше фейсбук,скайп,интернет GSM .Някой можеше ли по времето на ,,Бийтълс " да предположи всичко това а и десетките нови технологии и джаджи.Понеже повечето в сайта сте малки и ви се струва далече и невъзможно но МНОГО БЪРЗО ще разберете че съм прав.Аз съм от поколението което учудваше по-възрастните с.........джобните транзистори!?!?!?.А грамофона и магнетофона вече са екзотика.Ще станете свидетели деца!А ти 73 изкарай поне до 7ми клас-научи правописа.
отговор Сигнализирай
70
До скенера
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Братко, облъчили са те яко гадoвeтe
отговор Сигнализирай
69
Shopp™
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
До Blackradio1% любителски 2-4 местни самолетчета не са авиацията, гов ньо. За твое сведение, дипломиран авиационен инженер съм, работещ по специалността, също така любител пилот. Там, където се търси икономическа ефективност, буталните двигатели отдавна не се използват. Има един параметър, който се нарича КПД, той решава всичко. Буталните двигатели са два пъти по неефективни от реактивните.
отговор Сигнализирай
68
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Друго е ДВГ-то да настъпиш газта и да усетиш гъдел по тaшaцитe.
отговор Сигнализирай
67
Споко
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Добре, че у нас цената на петрола не влияе на цената на бензина. Иначе щеше рязко да падне ;)
отговор Сигнализирай
66
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Ще сринат пазара но при определени условия, които са трудно изпълними. У нас има движение, естествено корумпирано, което се надява на елколите, и на забраната на ДвВГ. Бързат и искат да трупат големи печалби. Колко АЕЦ ще ни трябват още, кой ще ги плати и как, кой ще произвежда скъпите батерии, които са 2/3 от цената на колата? Как ще печели Вальо Златев и респективно Суджук паша? Колко българи ще могат да карат такива коли? Как мафията която печели милиарди от горивата ще се съгласи някой да им
отговор Сигнализирай
65
Shopp™
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
До Blackradioи реактивните двигатели щяха да заменят буталните ама буталните още се ползУват в авиацията...---------------Къде бе, в коя авиация се ползват буталните двигатели, ***?
отговор Сигнализирай
Новини