IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

easyJet влиза в България наесен


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

23
withdrawal symptoms
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
ammals Cheap brand modified sodium severe that time, aseg.cs.concordia.ca/JSPWiki/attach/Xan/aseg52.html xanax xr cost, 8-D,
отговор Сигнализирай
22
cheap xanax no presc
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
you to Drug and an weeks Relaxer When corn reports, aseg.cs.concordia.ca/JSPWiki/attach/Xan/aseg21.html oxycontin xanax bars lyrics, mljos,
отговор Сигнализирай
21
ultram pill identifi
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
tell analgesic active ultram severe arebination tramadol Diet place and Mens Butalbital head for, lapspecs/wiki/_media/wiki:specs1.pdf cheap tramadol without prescription, %-(((,
отговор Сигнализирай
20
Mareila
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
zdraveite priqteli!imam ogromnata molba ,kam vseki koito ima nqkakva informaciq za balgariq na kompaniqta EASYJET.mnogo molq nalaga mi se da patyvam s fiksirani dati ,imam blizki v germaniq i sa proverili tam za evtini poleti s fiksirani dati ,nemoga da otvorq saita na bg i nqma nikakva informaciq za da rezerviram bileta si ,ako imate i znaete neshto shte vi bada blagodarna ...telefona pone na kompaniqta,..blagodarq!!
отговор Сигнализирай
19
hristo petev
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
i az tova pitam.za6to niama nikakva informacia ot kade moje da se snabdim s bileti.
отговор Сигнализирай
18
djimi
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
za6to ne nikoi ne obqsni otkade da se vzemat bileti ili da se kupqt?
отговор Сигнализирай
17
bg-fen
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Moga samo da se prisuedinja kum Veiz. Mislja 4e golemite low-cost kompanii predlagat edin mnogo dobur produkt, koito imaiki pred vid produkta na normalnite kompanii, poka4va dosta stoinostta si. Za avioparka na BG Air i Hemus Air ne mi se komentira zastoto polojenieto e pla4evno - tezi samoleti sa stra6ni za gledane, da ne govorim za letene. Ste dopulnja tova koeto kazva Veiz - samoletniija park na Lufthansa za sredni i kusi destinatzii e sus sredna vuzrast 11 godni, t.e. ako ima6 kusmet ste popadne6 na smolet koito e na 5 godini, ako ne - na takuv koito e na 25. Sustoto e i polojenieto sus: Alitalija (McDonald Douglas-80!!!,koito susto sa na okolo 15-20 godini), Czech Airlines (s izklju4enie na novite populneneija Airbus, koito oba4e rjadko stigat letiste Sofija), Austrian airlines (ako njama6 mnogo goljam kusmet da leti6 na po-nov samolet), Swiss, Iberia, Aeroflot (s izklj4enie na Airbus), Olympic, British Airways i t.n. Mnogo ot tezi kompanii (Lufthansa) investirat v samoleti za dulgi razstojanija, no po-malkite im kapaziteti otdavna sa za brak. S nito edna ot aviokompaniite koito spomenahme do tuk ot low cost segmenta polojenieto ne e takova - Easyjet razpolaga s ogromna flota, kojato nadhvurlja tazi na Alitalia, Austrian,skoro dori i na British v srednija i kus segment. Sustoto e polojeniteo i s Ryanair i Air Berlin. Kazah Air Berlin zastoto tova e koeto spezialistite kazvat- az ne sum ot marketinga, a osven tova te sa i purvata kompanija kojato 4rez LTU ste vleze v Long-haul segmenta. Nesto pove4e, Oasis Hong Kong Airlines sa low cost airline kojato obslujva Hong Kong-Gatwick i skoro Hong Kong-Berlin i Cologne. Eto tova e koeto ste stane - razdelenieto mezhdu dvata segmenta ste stane tolkova goljamo 4e njama da ima pazar koito da ne e pokrit i ot low cost airlines. Na vsi4koto otgore Oasis predlaga i business klasa na 1/4 ot zenata na British airways nezavisimo koga rezervira6. I oste nesto - da trasetata Rim i London sa merodavni zastoto tam konkurentzijata e nai-goljama (ot letiste Sofija stava vupros). Brussels e po moe mnenie nepodhodjast primer, zastoto se obsujva samo ot BG Air i tja ne uspjava da si napulni samoletite izvun sezonite i vupreki prekija polet horata predpo4itata da putuvat prez Munich ili Vienna. Kato tzjalo kakvoto i da se kaje za Bulgarija e malko. Oste vednuj dobre do6ul Easyjet iskreno se nadjavam da raz6irjat mrejata, eto WizzAir ste zapo4ne poelti i do Dortmund, dokolkoto znam se vodjat pregovori s Ryanair, Air Berlin susto e podala zapitvane za slotove ot Nürnberg. Taka 4e ste mi trjabva edin po-dobur argument ot mirizliv sandvi4 za da dam 300 evroza polet pri polojenie 4e moga da letja za 30.
отговор Сигнализирай
16
veiz
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Относно флота:EasyJet притежават повече от 120 самолети A319, 737 нова генерация. От този клас Lufthansa притежават 140 самолета, от които 60 са 737 стара генерация. Самолетите на БГ ер са около 10, някои събирани от пустинята. Това е относно размера на флота и икономичността. Със сигурност EasyJet правят повече полети с техните по-малко самолети. Това също спестява маса пари - нови самолети, които работят пълноценно. EasyJet купуват самолети с огромен темп, след 5 години бройкта ще е съвсем различна.Като казах за ден-два имах предвид твоето изказване за 5-6 години. Ти го каза.Лондон и Рим споменах в отговор на остарялата ти и невярна информация, че Wizz летят през Буда и Виена.В заключение:Трудно разбирам преднамерената омраза към нискотарифните компании, които правят ДОСТЪПЕН полета за повече хора. В основата на негативното отношение е пълната наинформираност подклаждана от заинтересовани, чиято цел е да превозят колкото може по-малко хора при колкото може по-лоши условия за колкото може повече пари (визирам България Ер и по-точно ръководството й)
отговор Сигнализирай
15
RAD
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Заяждането на дребно не е по моята част,но все пак нека уточним нещо. Първо-Никой не е казал,че нискотарифните компании ще изчезнат до ден два.Второ-едно сравнение:по думите Ви авиопаркът на най-големите "лоу кост"-ъри е около 100 и нагоре самолети. Това е горе-долу цифрата на притежаваните самолети от един египетски не толкова известен за лаиците туроператор като Травко. Оставям изводите да си ги направите Вие. Трето-не знаех,че Рим и лондон са меродавните дестинации,от които си правите изводите. Какво ще кажете например за Брюксел ? Четвърто-нови и по-икономични самолети използват и ще продължат да използват и останалите големи традиционни компании,на които освен това не са им чужди маркетинговите и търговски стратегии. Пето-самият факт,че "финансирането" на част от разходната схема на "лоу кост"-продукта става посредством високи такси за други услуги само потвърждава,че в много случаи някои наистина "баламурници" летят с "лоу кост"-компания, но им излиза "вери експензиф".Шесто-фактът,че използвате "понятие" като "агресивно пазарно присъствие",което е по-скоро публицистичен изказ,отколкото научен термин от Маркетинга (съществува понятие "агресивна пазарна стратегия") само ме навежда на мисълта,че ще е загуба на време да обяснявам повече:) Хайде, лек Ви ден :)
отговор Сигнализирай
14
veiz
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Щом си в бизнеса трябва да знаеш, че WizzAir вече не лети до Будапеща от София, а директно до Рим и Лондон. До Виена лети SkyErope.Не знам кой кого ще изкупи, парковете на най-големите нискотарфни са от по над 100 нови самолета и продължават да купуват още. EasyJet дори лансират нов екологичен самолет, планират да навлезе от 2015-та.Някои традиционни пускат и нискотарифни услуги но под друга марка - например LH пусна GermanWings. Това само може да ти подскаже колко сериозно е явлението НТА и че няма да е за ден-два. Ако човек не познава нещата му се вижда рисково, но има много фактори които правят тези цени възможни - използването на нови и по-икономични самолети, които се експлоатират максимално време на ден с по-малко от 30 мин. престой на летищата (има ред хватки, които правят този къс престой възможен), голямо затоварване на машините, максимална конфигурация кресла в една класа, заплащане за всеки чекиран багаж (при някои), заплащане за всяка промяна на резервацията (в някои случаи промяна на резервацията може да струва повече от билета), ниски цени далеч преди полета и високи за последните места (винаги има баламурници, както се вижда и тук), липса на безплатна храна в самолета, кацане на "евтини" летища, специално договаряне с летищата, агресивно пазарно присъствие, реклама и така нататък...
отговор Сигнализирай
Новини