IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Пакет "Мобилност" - срещу принципите на ЕС


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

14
От 9
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До 10да, законно е камиона да седи ако иска и 10 години в друга страна от ЕС. Ако извършва незаконна дейност, тогава разследващите органи в съответната страна да приложат закона. След като не са го направили, за толкова време значи няма нарушения, а чист протекционизъм"дъмпингови цени" - явно не знаеш какво значи тази дума. Не означава "по-евтино" а "под себестойността си" което е нещо много по-различно и несъществуващо в случая.
отговор Сигнализирай
13
Българин!
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
По скоро е СРЕЩУ ПРИНЦИПИТЕ НА БАЙ ВИ ***, който е свикнал да осигурява работниците си НА МИНИМАЛНА ЗАПЛАТА, да им изплаща заслуженото с честен труд възнаграждение С ПОНЕ ДВА - ТРИ МЕСЕЦА ЗАКЪСНЕНИЕ, да ги принуждава да извършват ИЗВЪНРЕДЕН ТРУД БЕЗ ДА ИМ ГО ЗАПЛАЩА, да НЕ ИМ ВНАСЯ ДЪЛЖИМИТЕ ОСИГУРОВКИ, да ги ПРИНУЖДАВА ДА СПЯТ В КАМИОНИТЕ СИ ПО ПАРКИНГИТЕ и какво ли още не!
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Така е и със строителите. Партиина българска фирма се договаря с Западна. Да а *** не плаща ДОО в ? в страната където е строежа. А в България на минимална в ЛВ. ОСВЕН ТОВА ДАВА 30% НА ПАРТИЯТА ОТ КОЯТО Е ФИРМАТА И ОЩЕ 30% ОТ ДОГОВОРА КЪМ МИНИСТЕРСТВО НА ТРУДА. ТАКА ЗА този който е преко на строежа остават 30%.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
На Макарон бабата на процедури в Павел баня
отговор Сигнализирай
10
до 9
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Ти намираш, че всичко е законно, след като си натоварил от България и си разтоварил във Франция, камионът да пребивава една година в същата страна, при положение, че няма вече поръчки от България. От тук следва, че той автоматично поема поръчки от други фирми в съответната страна или на дъмпингови цени, или на черно! Коя от фирмите в транспорта във Франция или Германия ще се съгласи на нещо, което я поставя в положение на нечестна конкуренция?
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
"т.е. прекратява се възможността им да изпратят камиона през м. януари във Франция и да го върнат следващия януари на новата година!" Е й? Какъв е проблема?
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
В България всеки колектив си има фараон. Фараона си има партия и тя му.дава камионите. Отчета става към партията. Шофьора е длъжен да кара и да не разсъждава. Да ама Не ЕС ПОСТАВЯ УСЛОВИЯТА
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 15 Не харесвам 4
Абе вие изобщо знаете ли какво представляват тези промени? Така като ви чета простотиите, не. Шофьорите са повече от доволни ако пакета мине, алчните им шефове не са.
отговор Сигнализирай
6
Нема да мине
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
След изборите, ще ги отрежат, като пресни краставици.
отговор Сигнализирай
5
ИСТИНАТА...
преди 5 години
Харесвам 20 Не харесвам 6
а тя е, че тези превозвачи първо са комунистически олигарси и второ, те се борят единствено и само да си запазят неотчетните пари от страните в Европа, когато осъществяват черни поръчки за транспорт! Най-голямата болка на тези червени олигарси е, че трябва да връщат камионите на всеки 4 седмици, т.е. прекратява се възможността им да изпратят камиона през м. януари във Франция и да го върнат следващия януари на новата година! Това се нарича не сива, а черна икономика! Г-н Макрон е безспорно прав!
отговор Сигнализирай
Новини