IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Нужда от подкрепа: Авиацията бедства, чартърни полети - нула


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

21
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Ама то не само нашия президент ами май всички льотчици не са особено умни..До вчера пръсксха вируса от самолетите, а днес реват, че всички били болни и никой не искал да лети с тях..Уникално *** парчета
отговор Сигнализирай
20
Всичко е нагласено
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
пак ще пръскат по изборите.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Авияцията докато пръскаше вируса не ривеше!!Ама който гроб копае другиму сам пада в него!!Ай сега пъскайте вируси де!
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
авиацията га яди кИфтета(га разгоря пандемията) не рИва...
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Важният въпрос е какво с се случва с квалификацията и уменията на пилотите, които не летят. Към тях трябва да се насочи вниманието - тренажори, учебни полети. Компании ще се намерят, но ще има ли пилот в самолета?
отговор Сигнализирай
16
Зазз
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
КОВИД-19 - идеалното оправдание за всеки некадърен меринджей.
отговор Сигнализирай
15
V
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Не мисля че са кофти компания .А й цените им си бяха нормални .То има значение и как купуваш билета. Това което ми харесваше при тия е че даваха български вестници защото когато си в чужбина губиш представа за ставащото в България и имаш нужда да влезеш в час .Поне аз имам нужда да се информирам. А обслужването е било на ниво .Имал съм проблеми с друга компания която обединяваше полети и трябваше да вися .Само че който прави бизнес да си носи рисковете не само печалбите и да не гласува за герб.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Въпросния Светослав Станулов или какъвто е там, да не се окаже, че е свикнал само да лaпка парички? Точно той ли ще иска подкрепа? Нали същият е управител на Институт по въздушен транспорт? Значи реално той е една от основните причини за краха на този бранш в България. С монополи и изключване на конкуренцията не става!
отговор Сигнализирай
13
DD
преди 4 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Тоя проклет сектор да фалира и реформира, алчниците реват за пари нонстоп.Докато летяха деряха по 5 кожи.Супер надценен сървиз,кога трябваше да свалят самолетите политиците ги защитаваха,разнесоха гнистта навсякъде.Пример,Австралия и Япония трябваше да имат 0 заразени.Неее кааак ше спираме самолелетите.. ай ше ви у алчниците. Да фалират до един.Първите милиарди къде отидоха...в CEO-то.. Ми да им събираме пари за паркинг а ...наглиииии
отговор Сигнализирай
12
А хиперзаплатите
преди 4 години
Харесвам 12 Не харесвам 5
в РВД/ръководство на въздушното движение/откъде идват?То какво ръководи,като няма движение?Или ще поиска,след като постъпленията от авиокомпаниитеса намалели,държавата да им поеме масрафа?Готина работа ще е,хем нищо неправиш.хем много хилядарки в джоба.Не напразно корупцията за приемане наработа в РВД е чудовищна,по-лесно е да станеш депутат.
отговор Сигнализирай
Новини