До BiliЗначи викаш наливането на милиарди евро от данъците на хората във фалирали компании не е измама а подпомагането на еко-технологии е измама.Интересна логика.
отговорСигнализирай
27
Стар набор преди 4 години
21
Моята Е-класа 240 Д от 1998 г. не ме оставила досега и аз нямам намерение да оставя такава вярна и предана кола. В момента е на 350 000 км, само дето вече ръжда по калниците се появи.
отговорСигнализирай
Вижте как разсъждава "геманецът"-подновяване на автопарка, за да намали вредата в/у ок. среда! Накрая всички са по-доволни, производители-продавачи-клиенти. Не казвам, че новите са качествени, а че имат индустрия и сменят, а тук караме докато се изтрият частите. Ние сме още като през 90те, Астри ф, Голф 2/3, трагедия.. И ние имаме две коли модели от 90те
отговорСигнализирай
24
ПорЦелан преди 4 години
62
Всичко над Евро4 е леш. Измислица на търкалета. Измама на квадрат. Екологията е новият Комунизъм. Мъгла за клошарите, за да си налягат парцалите с идеята че ще живеят по-добре. Някога.
отговорСигнализирай
23
Анонимен преди 4 години
50
Ти виждалли си какъв инчикипляктор е електрическото БМВ?
отговорСигнализирай
22
Bili преди 4 години
112
до 22 - в Норвегия е пълна измама това с ел автомобилите. здраво субсидирани с данъци...интересно е да се отбелижи, че създателите на петро индустрията де-инвестираха всякакви капитали в петрол...и изведнъж електро автомобили много модерни...но те са елитарни играчки - не замърсяват скъпия град в който се карат, ...а мините за суровини за батериите никой не гледа...
отговорСигнализирай
21
Анонимен преди 4 години
48
Германците така и не разбраха все още, че ерата на дизелаците отмина и като цяло на ДВГ. Достатъчно е да погледнат само какво се случва в Норвегия. Не може да продаваш автомобили технология от преди 2 века на супер високи, нереални цени, сривът на това е неминуем, просто пандемията ускори този процес. Всъщност това е в тяхна полза за да реформират изцяло тази индустрия, но като гледам не са разбрали посланието. Защо? Ами защото мути Меркел им дава държавни помощи.
отговорСигнализирай
20
Анонимен преди 4 години
95
След 96г немските коли вече не са това, което бяха. Правиш скъпи коли за 100 000км и се разпадат. Хубавите коли са преди 2000.Сега корейци и китайци все още правят поносими коли , но не са върха. Затова докато не се усетят и не започнат с хубави и здрави коли ще се развива ниша за стари и фейслифт коли.
отговорСигнализирай
19
Четене с разбиране преди 4 години
02
Малко двусмислено е написано (преведено).13.5% са на годишна база продажбите на електрически коли.За последното тримесечие са 395.000, което е повече от 1/5.
отговорСигнализирай
преди 4 години
преди 4 години
преди 4 години
преди 4 години
преди 4 години
преди 4 години
преди 4 години
преди 4 години
преди 4 години
преди 4 години