IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Мутафчиев: Приоритетно се модернизира жп линията София-Бургас


Обратно в новината

Коментари Коментари

16
Абе
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Не сме най-зле на балканите. В Сърбия влаковете спират преди прелезите и дават предимство на колите.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Бургас София с автомобил е 3 часа. С влак 6 часа. Значи трябва влака да се движи не със средна 136 км в час, а с 255 км в час,ни дори цената да е три пъти по скъпа от сегашната за влак ще е предпочитан, но лобито.
отговор Сигнализирай
14
sgd
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Чудесно! Дано скоро стане факт, ама надали ... като знаем "нашенския" манталитет на докопалите се до сладката каца с държавни средства.....Срамота - през 2021г. влаковете да са ни по-мизерни и по-бавни от соц-влаковете през 1970 г.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Колко прелеза ще премахнат? Щот ганью не знае как да ги ползва.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
До Анонимен 13. По тая логика да закриваме всичко. ---//--- Ми... не знам за коя логика говориш... Просто казвам, че не може да сравняваш Париж-Марсилия със София -Бургас. А по твоята лигика явно е едно и също. Това дължина, релеф, пътникопоток.... не ти влиза в логиката.
отговор Сигнализирай
11
11
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Съвременните влакове бързо набират, ама за това трябва и бая киловати. А за киловатите трябва мрежа. Така че в един момент се губи смисъла, когсто на тая къса линия ше спестиш някакви си 15 мин.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
За 300 км/ч е абсурд да се говори. Няма никакъв смисъл, не може да се изплати никога. Даже да ни го подарят, подръжката не можем да му изплатим.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
От София до Бургас линията е дълга около 320 км. Като сложиш минимум пет гари и то няма къде да се засили толкова. 120-130 максимум е възможно. Ако се направи трасе за 200 км/ч без спирки, билетите ще дойдат сигурно два пъти по-скъпи от самолегните.
отговор Сигнализирай
8
Мадрид-Барселона
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
650км.влак AVE 313/ч 2.30мин.Париж-Марсилия 311км/ч.България е в 1968 година с крепостните си селяни
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
"Мутафчиев посочи, че в България вече има железопътни линии, които позволяват влакът да се движи със скорост от 160 км/ч" - айде така да не будалкаш хората! Не линии, а отсечки. И са по половин километър. Линиите са 9! И никоя не става за над 120. "От 120 км/ч" вика веселякът. Ама начална скорост ли? Задачата за деня е как ускорен трамвай (защото тия дезиро *** са ускорени трамваи, а не влакове) вдига тая скорост? НИКАК! 'баси лъжливите крадливи ''***!
отговор Сигнализирай
Новини