IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Рекордно ниски продажби на коли в Европа през ноември


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

15
В.
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Проучване на Тойота сред клиентите на електрически автомобили. Първият въпрос на притежателя на автомобила бил къде е капачката на резервоара за гориво
отговор Сигнализирай
14
Ивайло
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Последните няколко модела читави коли няма да спрат скоро. По-скоро хората биха ги преоборудвали, но не и сменили с електрокари. Това са НЕГЕРМАНСКИ коли, произведени ДО около 2008-2009, като последни, дето все още са свястни коли. Те ще изкарат поне още толкова, колкото до сега. Не визирам нито една немска марка, техните живеят по 200 000км / 5 години. Всичко им се скапва за 5 години. Старите истински коли на 20+ години вдигат здраво цените - хората се усетиха най-сетне. Поздрави от немско!
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Ами то от Европейските коли само Мерцедес вече става за нещо. Вземаш си пасат и на 200 метра от салона светва някоя лампа. Френските да не говорим, само за 2020-та модела Пежо направиха recall поради 28 причини на 208, 2008, 308, 3008 и 5008. Това са коли на под 1г повечето. После хората купували корейски и японски коли. Ми да, японеца няма да ти сложи всичките екстри, ама поне колата няма да се строши тотално преди да е навъртяла 300-400 хиляди км.
отговор Сигнализирай
12
Христо Христов
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
ЕС затова ли даде милиарди на немските "печеливши" фирми, за да купуваме корейски и в скоро време китайски коли?!
отговор Сигнализирай
11
Христо Христов
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
А за китайските електрички, чака ли се 6 месеца до година?
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
истината е че правителствата са най -потърпевШи, защото от всеки нов автомобил смъкват хиляди в ДДС, регистрация , скъпа застраховка(още ДДС) местни данъци и тъй нататък, а на производителите им е все тая- съкращават работниците, внос на готови автомобили от Азия ( виж къде се произвеждат повечето ел.коли на западните компянии) и повишаване на цените
отговор Сигнализирай
9
Лили Иванов
преди 3 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
Искам да дойде време, когато българите видим мерцедес и да кажем презрително ,ето пак някакъв изостанал немец е дошъл със трошк***та си.
отговор Сигнализирай
8
Шк
преди 3 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Регистрациите падат, защото нови коли няма. При поръчка това лято на нов автомобил ми казаха 120-135 дни за доставка, след това и казаха 240,а сега уклончиво споменават 1 година. В момента всяка бяла европейска държава дава стимули за покупката на нов автомобил със замърсяване под 100 гр. Со2, но такива почти няма или са бе,умно скъпи, защото за единствените на склад.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
Аз чакам новата си кола вече 9 месеца от началото на март 2021. Официалният вносител казва, че нямат доставки.
отговор Сигнализирай
6
Аха даб
преди 3 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Е то парите да не растът по дърветата..
отговор Сигнализирай
Новини