IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Слуховете за фалит на ПИБ били кьорфишек


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

45
DevilishSoul
преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Ако спам защитата на днес бг не ми беше затрила втория пост, щеше да ви е ясно,ч е аз не плюя FlexCube, а го споменавам в контекста на друга публикация в интернет, по-скоро като версия за проблемите на въпросната банка! Освен това нека не бъдем тесногледи - проблемът не е толкова в това дали един софт е добър или лош, а колко добре организирано се прави прехода към него! нещата опират повече до електронната администрация на банката, отколкото до тва Български, патагонски, китайски, индийски или американски софт е въведен! Колкото до примера с IBM точно, да- те имат развойни звена не само в Индия, а и в Китай и Нова Зенландия, само че там с еработи по стандартите на IBM! И ако те започнат да се преиначават, се случва това, което се случи с поделението им за PC -та! Става Lenovo, Menovo... или нам какво си... Не споменавайте компании като IBM, когато става дума за България:) Доста сме далеч от техните стандарти:) Колкото до 43, хайде, Иванчо обясни ми, какво би станало, ако имаш фирма и разплащателните и сметки от години са в ***, която временно е в невъзможност да извършва плащания? Твоите партьори как ще се чувстват, а ти самия как ще се чувстваш?
отговор Сигнализирай
44
vlojitel
преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Нали до 25 000 лв влоговете във всички банки са гарантирани от държавата с гаранционен фонд, така мисля че беше!
отговор Сигнализирай
43
Иванчо
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Не мога да повярвам, че сте толкова некомпетентни!! Наистина си струва да се прави Бизнес в България, з да може да се експлоатрат наивни хора като вас!! Ще продължаваме да печелим все повече на гърба на вас - наивници, а за *** никой няма притеснения, освен безработни майки и вложители на дребно! Благодаря за вниманието!
отговор Сигнализирай
42
Професорът
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Всички плюят по новата банкова с-***, че не били мигрирали като хората, че не работела ... Хайде сега се сетете какво се случи с другите БГ банки, които мигрираха към I-Flex ?! Не работеха по месец. В буквалният смисъл на думата. А 6 месеца по-късно работеха на тефтер ... Да не говорим за отчетността към БНБ. А някои от тези банки дори и сега имат проблеми (година и половина след миграцията им към I-Flex) - работното им време започва от 16.00. Та пак си помислете дали *** функционира. А че има някакви проблемчета (забавено обслужване на клиенти и др.) са бели кахъри. Важното е че банковата с-*** функционира и клиентите се обслужват. Моето скромно мнение, е че до месец, най-много два, нещата ще се нормализират. Со здраве :)))
отговор Сигнализирай
41
Реалист
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Абе хора, стига сте писали неща, от които си нямате на идея...Какво от това, че FlexCube е индийски софтуер? Имате ли си на идея, че на всички софтуерни гиганти (Microsoft, IBM, Oracle и много други) ОСНОВНИЯТ им център на разработка е точно в Индия. Освен това FlexCube е една от най-популярните банкови системи в света и се ползва в много по-големи банки от тези в БГ. НЕ казвам, че тази система е най-удобната за ползване! Може и в много отношения да е дърво, но все пак се е доказала и точно затова според мен от банката са решили да я закупят - и аз да бях на тяхно място, сигурно щях да заложа на по-сигурното. И между другото, повярвайте ми, не биха си позволили такава инвестиция, ако са очаквали да фалират:)А това, че за момента има проблеми с миграцията, не е толкова страшно - ще ги оправят до някоя и друга седмица (често срещано е при такива мащабни миграции да се случват такива проблеми). Макар, че наистина е ДРАЗНЕЩО и определено не е хубаво , че го допускат. Издразних се и преди 1-2 месеца като ходих да ми сменяват картата с нова с чип - организацията им беше зле. Но въпреки всичко си останах техен клиент и нямам намерение (поне засега де, да не се заричам чак толкова) да си тегля парите от там.Не знам кой точно (и с каква цел) е пуснал тези слухове, но е грешно да се правят аналози със ситуацията преди 12 години. Тогава нещата бяха много по-различни. А в ситуация като сегашната най-важно е човек да разсъждава трезво, а да не се панира, понеже ако се панира, тогава е по-голяма вероятността да вземе грешни решения.Ако допуснем, че *** ще изгърми, това ще е лошо не само за тези, които имат влогове там, но и за всички българи (не ми се обяснява в подробности защо). Слуховете сигурно ще окажат известен негативен ефект в/у ***, но едва ли ще се стигне до фалит - все пак има много мерки, които могат да бъдат взети, за да се предотврати това (които преди 12 години са били невъзможни).
отговор Сигнализирай
40
Петров
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Кажете ми само как трябва да се чувства човек,чиято фирма работи с *** и всички финанси са му там?! Как би могъл да си спокоен като имаш в разплащателна сметка над 250 000 лева и всички работници и служители зависят от теб? Ами ако утре кажат от *** ,че не могат да пускат преводи и ни отложат плащанията за неопределено време? Каква нервна система трябва да имаш? И защо точно сега сменят системата на онлайн банкирането?
отговор Сигнализирай
39

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
мерси за отговора! май решението е да емигрирам там и да възползУвам от благата им хахаха
отговор Сигнализирай
38
от бранша
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
пак тестчета и хуморески...
отговор Сигнализирай
37
от бранша
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
не, туристе, няма да може да се възползваш от по-добрите им лихви, защото никоя чужда банка няма да ти приеме обезпечението в България. Не си мисли, че си единственият, дето е забелязал. В други държави в ЕС лихвите по ипотечните кредити стигат и до 2% - но за обезпечение - ипотекиран апартамент - пак там.
отговор Сигнализирай
36
Клиент
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Абе, незнам дали са пред фалит или не, ама вчера имаха сериозен срив в системата в един от клоновете си и направо беше страшен хаос. Освен това никой не си направи труда да се извини на клиентите, които висяха там повече от час с надеждата, че системата ще тръгне! И ако на това му викате качествено обслужване!!! Единственото хубаво на тази банка е работното време. Вечер работят до 19 часа, т.е. на хората не им се налага да бягат от работа за да си свършат работата. Но вчера наистина ме разочароваха много с поведението си!
отговор Сигнализирай
Новини