IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Европа разлюби електричките, връща се към бензина


Обратно в новината

Коментари Коментари

29
Анонимен
преди 8 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 0
"Стига с тая мантра за скъпата енергия, в Испания за миналата година ..." - Айде да си примпомним, как Испания се наложи, да спре да изкупува тока на всичките смукачи по системата, дето имаха по 1 млн. евро от проекти и се надяваха, да ги избият двойно, когато вовеки им се купуваще тока!
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 8 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 0
До Германец 9 - Пробелмът е, че западните икономики н е са отчитали такива финансови загуби от ВСВ насам. И нямат изгледи, да се подобрят. Париж и Амстердам преди 20 години, нямат НИЩО ОБЩО с Париж и Амстердам днес. Ако ми кажеш, че това е ... ка му викахте младите ... СЪСТЕЙНАБЪЛ, то ще е забвано.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 8 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 0
До реалист - И това е, ако зареждаш от вкъщи. Ако няма как - ще зареждаш навън, но даже и бавните станции са вече по 36 стотинки. Бързите станции, дето в България я има една, я не, а като я има, я работи, я не, а па да иаш късмета да работи, нкяой друг се е вързал и дърпа половината скорот. Па ако е час пик, може и да почкаш и да зареждаш на 1/4 от "бързото". А дойде ли зимата, разходите за тока са ти с 40% нагоре автоматично за колата.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 8 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 1
Във втори клас, някъде 2002-а година, ми показвахте едни картники, как едно панелче 60 на 60 санта, топли цялата къщичка и всичко е гот (даже имаше и къдящо куминче на къщичката... хаха). и ни казвахте, че до 2007-*** в Българи щяло да е така вече. 2007-*** дойде, само мутри с квоти и точене на помощи. Било за 2015-а. 2015-та дойде - 2025-а ще е. 2020, казахме 2035, че даже и коли нямало да има на бенз. вийш ли! Дойде 2024-а ... към 2050-та ще е. Май-май ще е след 2-3 века.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 8 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 0
Ми нали избори се задават, я...?!? Сега е момента да се продават обещания. И след изборите, ще запеят пак старата песен на нов глас...!
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 8 месеца
Харесвам 10 Не харесвам 1
Че много мимолетна се оказа тая лИбоФ!!!! Тя, Европа, ще се върне и към суверенните държави, и към бачкането, и към мира - малко време само й трябва да се очистят назначените от САЩ брюкселски зелки.
отговор Сигнализирай
23
реалист
преди 8 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 0
Проблемът е че в Германия токът за бита струва около 45цента т.е. 90ст. А в България е 20ст. И докато в България зареждаш електромобил на половин цена от бензина то в Германия е двойно по-скъпо и като махнеш и 20-30к евро на кола субсидии и тя сметката не излиза. В България пък се субсидира цената на тока за бита. При тези цени на зелената енергия няма как да има сметка която да излезе.
отговор Сигнализирай
22
Оня
преди 8 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 2
А съвсем случайно ръста на Тесла е двуцифрен резултат :):):)
отговор Сигнализирай
21
123
преди 8 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 1
Като всяко нещо, което се прави от политици, и не е резултат от естественото развитие на наука, техника и общество, и електричките са задънена улица. Сигурно ще им дойде времето, ама то не е сега
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 8 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 2
На крива ракета космоса й виновен.... нито китайските електромобили,нито субсидиите им е проблема. Проблем е алчността на европейските производители! Продават електромобил на лизинг и в края на лизинга цената му е жълти стотинки!Да не говорим, че пробегът им е малък в сравнение с тесла.Ако китайците имаха добре развита дистрибуторска и сервизна мрежа бих си купил китайска електричка.
отговор Сигнализирай
Новини