IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Ето го! Най-големият двигател в света


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

85
по3нат
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Чета коментари и се смея - хора без да разбирарат коментират и се заяждат с хора които са моряци. Моят последен кораб бе по малък - 270 м най голяма дължина (корабите имат по 3 (три) дължини) и 45 м ширина. Най голямата му височина бе около 50 метра. Празен (само като материал) тежеше около 17 000 тона. Пълен тежеше около 137 000 т. На ден гореше около 40 т. Имахме винаги , винаги запас за около 35 - 40 дена. Тоест горивото бе около 1400 т. Отделно само прясната вода е около 250 т.
отговор Сигнализирай
84
Жо
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
До 80: Гледах данни в Гугъл за Wärtsilä-Sulzer RTA96-C,. Там пише, че само коляновия вал тежи 300 тона. Има 12 и 14 цилиндров вариант. Това, на снимката не е този двигател.
отговор Сигнализирай
83
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Пише се 31 knots
отговор Сигнализирай
82
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Те такъв ми трябва за МОЧКО.
отговор Сигнализирай
81
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
80
аз съм 80
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Извинявам се :). Дълъг е 27 метра.
отговор Сигнализирай
79
мунчо
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Снимката,която гледате е на най-големият дизелов двигател в света-Wartsila-Sulzer RTA96-C. На лице е 6 цилиндрова или 14 цилиндрова версии, произвежда невероятните 108,920hp @ 102rpm and 5,608,312 lb-ft torque @ 102rpm. Те са били проектирани за огромни корабни резервоари. НЯМА ОЩЕ СНИМКИ НА НОВИЯ ДВИГАТЕЛ .ИЛИ НЕ СА ПОКАЗАНИ ОЩЕ. ВИЕ ОБАЧЕ КЪЛВЕТЕ КАТО КОСТУРИ - НА ВСИЧКО КОЕТО МЪРДА.
отговор Сигнализирай
78
до 71 Жо
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 6
Пътувам от Италия за Гърция с ферибот "Суперфаст 11". Огромен. На 11 етажа, отгоре басейн и т.н. Коли и тирове започнаха да влизат сутринта в 8 и спряха след обяд в 16 часа. Спътникът ми младо дипломирано инженерче. От тия, дето през демокрацията излизат на конвейер, имат диплома и празни глави. Аз му казвам, че корабът тежи хиляди тонове, а той се смее /нали се смата за умен и при това инженер/. - Знаеш ли колко много е един тон, а ти даже хиляди. Да тежи най-много 5-600 тона. Пълен ***. Предизвика ме да се обърна към член на екипажа - украинец. Она му обясни, че само горивото е 3000 /три хиляди/ тона. А корабът без гориво и без товар тежи 34 000 тона. За г-н инженерът числата бяха умопомрачителни. До края на пътуването почти не проговори.Извинявай, но и твоята работа е малко такава. Щом двигателят е дълъг почти 400 метра и висок 13.4 м, защо да не тежи колкото са написали?
отговор Сигнализирай
77
до 75
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Ей *** и ти си един ***!Дали този двигател не е 14-цилиндров,а?Най-ме е яд някой разбирател като почне да ръси простотии!Хора,четете,очевидно имате РС и интернет!
отговор Сигнализирай
76
нев
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Малко пояснение, Мерск ЕМА е построен в Южна Корея...
отговор Сигнализирай
Новини