IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Ето го! Най-големият двигател в света


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

45
Do 39
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Ami moje bi e vreme i nie da nauchim mejdunarodnite standarti i oznachenia. Mislia che veche e iasno che ne sme centara na sveta, kakto se misleshe predi.
отговор Сигнализирай
44
ото
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
До 42 Противоречието иде от неграмотните автори на статията, но нали все пак това е днес.бг, които са прочути се неграмотно написаните си статии!
отговор Сигнализирай
43
Темерут
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Хммм... действително не знаех, че съществуват двутактови дизелови агрегати... Е, па да му е малък разхода, колко да му е малък... пак се измерва в тонове на час...
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
...тежи 2,300 тона, висок е 13,4 метра ...Eto tuk idva protivorechieto :)
отговор Сигнализирай
41
Гошо - агрегата
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Моят е ЯАЗ 204 и си работи чудесно. :)))
отговор Сигнализирай
40
косю
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
аз имам такъв, на косачката го турнах, за 15 минути окосям двора..
отговор Сигнализирай
39
до 34
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Да, но сме в България и 2,300 значи две цяло и триста. Както и напоследък разни *** пишат 2 билиона и т.н. вместо милиарда
отговор Сигнализирай
38
до 35
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Е просто са броили гумите не ремаркето от едната страна.
отговор Сигнализирай
37
ото
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До 18. Смяташ, че има нещо общо със Симсона ли? Грешиш! Ризите му са със отвори, през които постъпва въздуха от турбина и така издухва изгорелите газове и пълни цилиндъра със пресен въздух. Има само изпускателени клапани, защото буталото запувшва отворите за пресен въздух. Смятам, че ти внесох някаква яснота. Малкото си е в картера и посредством помпа се движи по маслените магистрали до всички лагери и триещи се части. ;)
отговор Сигнализирай
36
Неизвестен
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Ще има много конструкторите на автомобилни двигатели да се изпотят за да постигнат икономичността на мощните бавнооборотни корабни двутактови двигатели. А по отношение на водородните двигатели: подобни като този двигател могат да се направят за комбинирано гориво, но такива се използват на газовозите, за да се изгаря испарилия се втечнен газ в танковете. Но това са въпроси, които могат да се дискутират с корабни специалисти, а не аматьори....
отговор Сигнализирай
Новини