IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Наследник на "Конкорд" взима за 2 часа Париж – Ню Йорк


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

35
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
'гърмът' не е само при преодоляване на свръх-звуковата бариера. Така наречените shock-waves се формират постоянно при скорост по-високо от звука на определено място върху крилата. Също така намаляват значително ефикасноста на самолета. Новия дизайн използва разпределение на налягането между крилата за да премахне напълно вълните до определена скорост.
отговор Сигнализирай
34
varnenec
преди 12 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Няма да литне що то Искра Фидосова ще се вози.
отговор Сигнализирай
33
до 40
преди 12 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
То и хората,живели през 1930г. бяха видели рисунка на Ту-144 щяха да кажат че е фантастика.
отговор Сигнализирай
32
Тихомир Томов
преди 12 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Някой да е прочел какви ще са цените на билетите , и нещо за предварителните резервации ?
отговор Сигнализирай
31
терекат
преди 12 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Тва пък вече е пълна изгъзица...(след малко мислене)...или пък можеби е бъдещето, в което нямаме достатъчно въображение да повярваме...
отговор Сигнализирай
30
ХА ТАКА
преди 12 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
Ха........ та моята племенница рисува същите картинки на блокче N4????
отговор Сигнализирай
29
Сърбела.
преди 12 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Като стана дума за Ким Кардашиян, а пуснете нещо за нея, че ме понасърбява и трябва да го преместя.
отговор Сигнализирай
28
Genata
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Сега ще ме баннат заради английския, ама който прочел прочел :)
отговор Сигнализирай
27
До 29
преди 12 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Това са опашните стабилизатори, които поради ъгала на гледане не се виждат в 'чист' анфас, а са като комините на параход.
отговор Сигнализирай
26
XYZ
преди 12 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Става дума за германски проект от 50 години на 20 век. Оригиналният проект страдал от недостатъка, че при дозвукови скорости, подемната сила била недостатъчна. Сега този недостатък с помощта на компютърно моделиране бил преодолян и била намерена оптималната геометрия на крилете. Все пак имало още доста работа за довършване. При една дистанция от 5832 км Париж Ню Йорк и два часа полет , може да се предположи скорост от 3 пъти тази на звука.
отговор Сигнализирай
Новини