IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Apple представи iPad Mini


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

140
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
"Ама много са ограничени и това идва от ограниченията на техните продукти. "Божке, няма по ограничени продукти от тези на Епъл и това е факт всеизвестен дори на ***.
отговор Сигнализирай
139
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
@ 144:Къде си тръгнал да раздаваш съвети, когато Apple, устройствата им и инфраструктурата не ти е ясна.Всяко мобилно устройство, iPod/iPad/iPhone си идва със СОБСТВНИЯ кабел, който от едната страна завършва с USB!Всеки адаптер на Apple има USB изход!Така, че ВСЯКО мобилно устройство се включва към ВСЕКИ мобилен адаптер на Apple без всякакъв проблем, вчера, днес и утре!Като те чета, съжалявам родителите ти, че не са успели във възпитанието на детето си, трябва да им е много мъчно
отговор Сигнализирай
138
az
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
До azsumazАз по-безмиследни "доводи" от тези в защита на Епъл не съм чел скоро. Хората се изказват негативно по отношение на това как не можеш със същия кабел да си заредиш стария телефон, а ти говориш за мразене ... Набухвателя беше до толкова издребнял, че да заяви как само "половината" от зарядното не ставало и в същия момент продължавате да говорите за красота и дизайн, които са присъщи за други среди. А относно това къде се произвеждат епълските продукти сте направо безобразно прости ...
отговор Сигнализирай
137
azsumaz
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Ама найстина са много гадни тия андройд фенове за четене. Всичко мразят по много! Тук има ени дето си дрънкат едно и също, как трябвало еди си какво си да запазиш и как заради новия телефон едвали не да хвърляш стари неща. Ама много са ограничени и това идва от ограниченията на техните продукти. За тях няма док станции и какво ли още не, за тях има само кабели от по левче! Има адаптери за нашите неща и няма да се хвърля. И поддръжката ни е по добра от вашата! Продължавайте да сте ограничени ...
отговор Сигнализирай
136
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
А всички ли андроиди са толкова простовати и с каруцарски език. Много гадни сте за четене.
отговор Сигнализирай
135
mindo
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
"но при Епъл процента на дефектите е сведен до минимум." Пич, има разни платени сайтове със статистика, земи се абонирай. Ще останеш очуден, но епъл не са на първо място по отказоустойчивост. Не са и на второ... Лаптоп ейсър, буря нулира мак - адреса 2 месеца след гаранцията. Пиша на ейсър супорт. Те ми отговарят, че ще я сменят за тяхна сметка и ми пращат ваучер за транспорта към тях. Една стотинка не съм дал... Всичко трая 4 дена, като се има предвид че сервиза е на 2000 км от мен.
отговор Сигнализирай
134
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
То и моя 7 годишен компютър поддържа от уиндоус 3,11 до седмицата през екс пи и Виста, но това не прави нито компютъра ми мега як нито самия уиндоус.Звъниш на техническия съпорт да ти обясни как да си ризет на устрийството ?!?! Боже всички ябълчно зомбирани фенове ли сте толкова прости. Тоя Шилер сигурно и френска ти е направил и затова и в него си така влюбен.
отговор Сигнализирай
133
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
Технически съпорт се налага да ползваш просто, защото няма неразвалящи се неща, но при Епъл процента на дефектите е сведен до минимум. А факта,че говориш за шизофрения показва, че изобщо не можеш да повярваш, че може лично някой от мениджърите на толкова голяма компания каквато е Епъл да се заеме лично с въпроса ти, а явно и не знаеш, че това е стилът на управление на всички мениджъри на компанията до сега. Ама това при корейските компании го няма, нали ; )
отговор Сигнализирай
132
Пафчо
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Бил писал на г-н Шилер... Днес май не си пил хапчето за шизофрения..... Дори и да е така щом ти се налага да ползваш техническия съпорт, говори много добре за супер качеството на продуктите им.
отговор Сигнализирай
131
Гост
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
При Епъл клиента е третиран като цар, имах проблем с iPod-a си и преди 3 вечери писах лично на *** Шилер, на сутринта вече бях получил майл от съпорта на iTunes, в който ме информираха, че г-н Шилер е препратил мейла ми до тях и ме посъветваха да следвам инструкциите им за ризет на устрийството. Няколко часа по-кусно получих нов мейл, този път от Швейцарския съпорт на Епъл и ме помолиха ако не съм решил проблема си сам, да им оставя телефон, защото най-лесно ще ми асистират по този начин и че са силно разтревожени от факта, че техен клиент не изпитва пълна удовлетвореност от продукта им. Айде, когато това се случи с някоя друга технологична компания да ми се обади, ама едва ли.
отговор Сигнализирай
Новини