IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Зареждаме GSM-а за по-малко от десет секунди


Обратно в новината

Коментари Коментари

32

преди 15 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Уважаеми съфорумци. Много Ви моля преди да се пише да се помисли. Когато зареждаш батерията на кое да е електронно устройство, включително и GSM, то освен с тока се съобразяваш и с напрежението му. Вижте какво е написано на зарядното ви устройство - примерно на моето е написано OUTPUT 4.7V...11V при захранващо променливо напрежение от 110 до 250V. Ако зарядното ви устройство е трансформаторно (тежи малко повече от по-новите с кондензаторен делител) тогава за 600 mA заряден ток (пише го пак на зарядното) ще има мощност 600 mA * 11V = 6.6W (вата). Което ще значи, че преди трансформатора към намотката му 220 V ще има ток малко над 30 mA.Та ако заредим нова батерия за 360 пъти по-кратко време, т.е. 360 пъти по-голям ток (поне така се представи в едно от изложенията) токът ще бъде 360*30 mA = 10,8 A. Е това не е ток на късо, моля ви - толкова харчи отоплителна печка.Оставам настрана, че е възможно зареждане и с по-съвременни технически средства.
отговор Сигнализирай
31
gandoni
преди 15 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
... и трабантчето ми е електронно , защото го карам с електронния си часовник на ръката..
отговор Сигнализирай
30

преди 15 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Електронен бил автомобила.........смях. То че е електронен, е ясно, нали има електроника в него....смях. А този сайт се води за един от сериозните. Моля Ви, мили журналисти, имайте милост.
отговор Сигнализирай
29
varg1.blog.bg
преди 15 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
това ще е готино
отговор Сигнализирай
28
gandoni
преди 15 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
и вие сте тържествено поканени при нас , начело с 8 !
отговор Сигнализирай
27

преди 15 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Да ама проблема на батериите е че колкото и бързо да се зареждат капацитета им си остава същият и заради това единсвения начин да се получи повече енергия е да се използват повече батерии което ги прави нерентабилни в големи апликации.Освен това и факта е че се износват бързо.Стара технология.Трябва да се смени.
отговор Сигнализирай
26

преди 15 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
В сайта на "Капетал" пише:...Toshiba от своя страна демонстрира в края на март свой прототип, също използващ нанотехнологии, който може да бъде презареден за по-малко от минута до 80% от капацитета си и напълно в рамките на още няколко минути. Батерията е с размери 6.2х3.5х0.4 см и капацитет 600 mAh. ...Може би наистена не става въпрос за секунди, но и 5-6 мин. си е много добре.
отговор Сигнализирай
25

преди 15 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Абе вие не рабирате ли че бъдещето въобще не е в батериите.За колите бъдещето е в горивните клетки, т.е. водордът.Отпаден продукт при окислението му - чиста вода.За малки прeносими уреди като GSM-ми и лаптопи и други такива бъдещето е в развитието на пренасянето на електрическата енергия на разстояние чрез резонатна електромагнитна индукция.И всичко това без разните там кабели и бушони.Тази технология се нарича WiTricity, и вече има някои обещаващи резултати, само дето явно някои хора не бързат да ги въвеждат.А относно батерията, всичко за нея си е вярно включително и че ще натоварва инсталцията.Самата батерията представлява хибрид между литиево-ийонна и комбинация от покритие с наносиликонови нишки.Тези нишки улесняват прехода на електроните само дето това не е кондензатор, а батерия и става дума за химическа реакция с загуба на енергия.Причината поради която тая батерия общо взето няма такова светло бъдеще е просто защото именно заради свойствата на веществата в батерията и факта че става дума за химиски реакции с отделянето на големи количества топлина води до бърза деградация на качеството на батерията и способноста и да зарежда еднакви количества енергия.Друг проблем е че литиевите батерии имат тенденция при някои условия да се разреждат внезапно.И като за финал най-основния проблем е че просто литият е скъп, има силно ограничени запаси от него в световен мащаб които са само около 20 000 до 30 000 тона, а има много други апликации в които се използва.При условие че има много други обещаващи технологии, концентрацията върху някакви си батерии които като цяло са свързани с това че, са технология от края на 19 век не е разумно, при условие че в скоро време ще се появят ново поколение кондензатори които ще изместят финкциите на батериите в някои апликации.
отговор Сигнализирай
24

преди 15 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
В заключение, нека да предположим, че свързваме 216 - амперовата батерия (свръх малка проводимост), към обикновен контакт вкъщи ( един токов кръг ще даде 3-4 киловата или към 25-30 ампера). Ми това е почти равносилно с това да дадем фазата и нулата на късо. При прекалено малко съпротивление се получава същото, което и при даването на късо. Възниква опасност самия проводник и Ел. инсталации да изгорят. Т.е. просто мигом ще гръмне бушончето.
отговор Сигнализирай
23

преди 15 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Вие се нахвърлихте в/у човека, ама той до голяма степен е прав. Просто не трябваше толкова емоционално да го пише всичко това. Накратко ако за 1 час батерия се зарежда с 0.6 А ток, за да я заредиш за 10 секунди (360 пъти по-бързо), ти трябва 360 пъти по-голям ток = 216 A. А 216 Ампера, за да бъде такъв ток при напрежение 220 V, мощността трябва да е (216*220) 47 kW. Едно табло за апартамент дава не повече от 4 kW в България. Следователно ти трябва (трифазен) ток колкото за 10 апартамента, колкото за мощен компресор или промишлен асансьор, например.
отговор Сигнализирай
Новини