IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Правила, които трябва да спазваме за служебната поща


Обратно в новината

Коментари Коментари

11
Малечка
преди 11 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Спрете да пускате такива статии! Има много хора, които ви се връзват....
отговор Сигнализирай
10
-
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
До АнонименЗабавно е като имам по 50 писма на ден ако всеки трие историята на кореспонденцията и ми прати нов имейл.
отговор Сигнализирай
9
The wizard
преди 11 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Тулски, не продължавай с глупавите си твърдения. Ясно стана че ти не обичаш да получаваш така имейли, също стана ясно, че не правиш бизнес. Така че си трай и не давай акъл за неща дето явно не разбираш.Даваш ли си сметка, че в реалния свят, където се прави бизнес, може да се наложи да отговаряш на имейл от преди 2-3 месеца. Ти на сериозно ли се надяваш някой точно теб да помни и какво си писал преди толкова време?
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Марийке, много си зле. Това с новото писмо, вместо бутона Reply направо изби рибата. И как точно ще проследяваш връзките между писмата ако липсваше тая възможност? Добре, че хора по-умни от теб отдавна са определили що е то бизнес кореспонденция и етикет. За подписа също не ми се коментира, но още в 6-ти клас се учи, че официална кореспонденция се започва с "Уважаеми г-н/г-жо" или "Dear еди-кой-си" (EN) и завършва с "С уважение" или "Best regards" (EN). Твоите поздрави са за неформални писма...
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
Авторът на писанието, а и Тулски по-долу явно не са много на ясно как се прави бизнес комуникация. Ако целят ви бизнес се ограничава в комуникация с 2-3 души един път на месеца, тогава може да следвате това безсмислено "правило" с новото писмо. Ако обаче сте в бизнес наистина, тогава щяхте да знаете, че бутона "отговор" е задължителен. При 3-400 смислени имейла на ден смятате, че някой ще си играе да търси точно вашия предишен имайл?
отговор Сигнализирай
6
digidigi
преди 11 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
До Tulski"Това е вярно. Избягвайте да го правите."Вярно е за теб ако си пишеш с жена си кво да купиш на връщане от работа.Аз супер много се изнервяк, като видя писмо без история. Да не съм длъжен да помня за всяка кореспонденция до къде сме стигнали. А ако се наложи да препратя на друг човек ? Как ще разбере историята ? Да му препратя всички 50 мейла ли ?!?
отговор Сигнализирай
5
digidigi
преди 11 години
Харесвам 11 Не харесвам 5
"Когато получите имейл и трябва да отговорите, създайте ново писмо. Много често се допуска грешката да се натисне директно бутонът отговор. Отговорът се изпраща, получателят отваря писмото, вижда най-напред вашите думи, а под тях това, което той ви е пратил. Дразнещо е и прави лошо впечатление, също така е признак за непрофесионализъм."Точно обратното. Винаги се отговаря с копие, за да се пази историята на кореспонденцията
отговор Сигнализирай
4
toshko.postalkov
преди 11 години
Харесвам 21 Не харесвам 4
Написаното не съдържа кой знае какви "секрети". Не съм съгласен само с предпоследния абзац. Напротив, препоръчително е при отговор на служебно писмо да се цитира отдолу предхождащата кореспонденция. Една тема рядко започва и завършва с 1-2 мейла. Често отнема седмици, през което време забравяме подробностите. Ако не приложим предните писма ще ни отнема часове да се сетим докъде сме били стигнали по конкретния въпрос, какви мнения сме разменили и какво е било договорено.
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 31 Не харесвам 4
"Когато получите имейл и трябва да отговорите, създайте ново писмо. Много често се допуска грешката да се натисне директно бутонът отговор. Отговорът се изпраща, получателят отваря писмото, вижда най-напред вашите думи, а под тях това, което той ви е пратил. Дразнещо е и прави лошо впечатление, също така е признак за непрофесионализъм."Това е най-глупавото твърдение, което съм виждал. Нали "Reply" е идеята на нещото наречено кореспонденция..
отговор Сигнализирай
2
sfd
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Това съвети как да пращаме писма до президента на фирмата ли са или как да си ползваме служебната поща за служебни дела?!
отговор Сигнализирай
Новини