IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Чул-недочул! Грешката на "Бърза помощ" струва човешки живот


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

18
qwerty
преди 8 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
Тези линейки нямат ли GPS ? Да се види била ли е въоще на грешният адрес и колко минути ...
отговор Сигнализирай
17
ехооо, има ли някой
преди 8 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
До М. МиленковаИ вие сте толкова заспала, колкото е била и диспечерката - улицата се казва Чарлз ДАРВИН!
отговор Сигнализирай
16
младен
преди 8 години
Харесвам 11 Не харесвам 5
И да са объркали адреса от 17 на 11 какво, няма визуална видимост между 5-те номера ли??? Линейката и на 11 да беше отишла хората щяха да я видят и някой да притича да я викне.
отговор Сигнализирай
15
до номер 5
преди 8 години
Харесвам 23 Не харесвам 5
улицата е чарлз дарвин, не дикенс и между 11 и 17 разстоянието е под 100 метра, защото живея в квартала!
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
Дохтор менгиме дали му е отрязъл показалеца,за да му въведе отпечатъка в базата данни.
отговор Сигнализирай
13
А коп
преди 8 години
Харесвам 27 Не харесвам 2
Предаването и приемането на информация си има правила (в полицията, но моля не в нашата) - някъде писани, някъде неписани. Когато диспечера ми подава адрес по радиото го повтаря два пъти и изисква от мен да повторя адреса и винаги завършва с "копи ит". Ако заподозре, че не съм разбрал правилно отново повтаря два пъти и изисква аз да повторя. Та те така се работи.
отговор Сигнализирай
12
Дърт Крейзър
преди 8 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
Хахаха смех, на тази улица номерата през километър ли са. И това ли са им модерните центрове - да ми записва с лист и молив - нямат ли компютър, където да се попълва формоляр с адрес, възраст, име на обаждащия се и тази информация да се пази в някакъв регистър.?
отговор Сигнализирай
11
ф
преди 8 години
Харесвам 47 Не харесвам 1
Масовият българин все още си живее в някакви отминали времена и съобще не са му ясни отношенията с клиента. Не може да си позволяваш да навикваш и да се отнасяш лошо с клиентите си. Ние сме клиенти на здравеопазването, на образованието, на администрацията, на МВР и т.н. Дори в магазини и заведения си позволяват да се държат кофти с клиентите и да им се карат. Това го няма в никоя нормална държава. Набийте си го в главите - клиентът винаги е прав. Дори и да не е прав, ти се усмихваш, не му викаш.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
до 1: Понякога между номер 14 и 17 има мноооооого разстояние.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 27 Не харесвам 1
След като закъснението е заради грешка на диспечерите -тогава излиза, че в БП работят глухи служители! Закъснели са фатално, но върхът на цинизма е,че според разказа на момичето(няма причини да не вярвам на думите й! ) лекарят се държал арогантно, а сестрата действала мудно, макар че човекът е умирал пред очите им....С такъв екип, дълбоко се съмявам, че дори да са пристигнали мигновено, с подобна "загриженост" и лекарска "акуратност " биха спасили пациента! Все едно аз да закъснея за работа (макар че от това няма да пострада нечий живот !), но вместо да се извиня на шефа и да си върша задъ
отговор Сигнализирай
Новини