IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Българите са предимно недоволни


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

25
до 24пост
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Колега ,не споменаваш най- важното - пациентите са забравили да се налбюдават.Като стане въпрос за оплаквания обяснението е най- мъглявото нещо от типа на :"сигурно съм вдигнал кръвното",или"лошо ми е" "май съм настинал"даже и при 36 градуса лятно време/прегряването е непознато за българина състояние!!/И всичко гореказано и подобно на "заключение",но не е информация върху която може да се гради диагноза!!
отговор Сигнализирай
24
и последно от лекар
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Ние сме задължени със закон да отделяме 15 мин за преглед на влезлия пациент.Това искане "само за талон"и то без взет час е едно от най- неосъществимите "бързи "искания ,защото трябва да има заделено компютърно време.Програмата ми отчета по 15 мин и в даден момент хдава "деня е автоматично запълнен"Отделно талона трябва да се отпусне след преглен и достатъчни медицински показания.Изключение правят бебетата ,бременните и спешно болните!!
отговор Сигнализирай
23
още от лекар
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Искам да обясня поне на влизащите в Нета.Има правила .И ако ги спазваме ,ще е в полза на всички ни.Едното е да се вземе час за преглед ,това не е наказание , а ред!И за да няма струпване на вратата да се дойде 2-3 мин преди този час , а не 2 часа по - рано .Другото е да има взаимно уважение и зачитане - не като дойде дисциплинирания човек взел си час да бъде овикан от хаотично придошлите.
отговор Сигнализирай
22
лекар
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Аз да кажа моето мнение за хаоса: идва от липсата на елементарни правила ,идва от криво разбрани права и задължения ,най- вече от страна на пациентите.Като се започне от безкрайните абсолютно не мотивирани телефонни позвънявания и 24 часови от сорта на "от колко си на работа" ,мога ли да вляза веднага","пред вратата съм,"само за един талон".....т н това е десетки пъти на ден!Прекъсва се по няколко пъти прегледа на пациента ,който в момента е в кабинета,пречи се на работата на компютъра и ЕКГ т
отговор Сигнализирай
21
доброжелател
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
По темата трябва много да се говори ,за да се изчистят нередностите!Всички зависим от това - в последна сметна и медиците са реални или потенциални пациенти,нали?
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
ЗА КАКВО СЛУЖАТ Р Ц по ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ ОСВЕН ЗА СТАКМИСТИКА И ПОЛУЧАВАНЕ НА ОТЛИЧНИ ЧИНОВНИЧЕСКИ ЗАПЛАТИ ???
отговор Сигнализирай
19
saki
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
nichto ne e nared nestiga4e si bolen ne ti obr6tat vnimanie dori si pla6ach va i bolni4en ne smee6 da si vzemech 4e 6te te izgonat ot rabota
отговор Сигнализирай
18
до 2 пост анонимен
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Хаоса в здравеопазването си го създавате сами!Тичат от кабинет на кебинет и колекционират Мнения..Нищо не се изпълнява нито диета ,нито режим ,нито лечение по правилата на изкуството!Не че не е казано!! Но не е чуто!!Е трва е хаос..
отговор Сигнализирай
17
пациент
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Защо да съм недоволен от здравеопазването ? Колкото пъти искам мога да се прегледам при джипито си срещу сумата от 2.40- по малко от кутия цигари.Никога не ми е казвано ,че осигуровката ми не покрива определени мед .дейности.Защото чувам от познати ,че това го има дори в САЩ....
отговор Сигнализирай
16
Да е ясно
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
В народо психологията ни влиза Недоволството, Неблагодарността и липсата на критичност!!
отговор Сигнализирай
Новини