IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Boeing 737 Max се връща във въздуха, но безопасен ли е?


Обратно в новината

Коментари Коментари

20
пияница мистик
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
До 16"Нищо не са оправили.Това е летящ ковчег само Еърбъс."===Що пишете наизуст глупости, не знам. Аз съм летял 4 пъти до Перу и обратно, общо 8 пъти с Еърбъс, 14 часа е полета до Мадрид от Лима и мога да ти кажа, че е изключително стабилен самолет. Голям, тежък, с по 8 седалки на ред. по 2 до прозорците и 4 по средата. Не друса колкото по-малките Боинги, дето са с 6 седалки. Айде пишете само хора, дето са се кавали в самолет, а не да си измисляте глупотевини
отговор Сигнализирай
19
пияница мистик
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Самолетът като конструкция си е много читав, ама пустия му софтуер му е проблема. Аз съм летял с такъв от Испания до Истанбул 2017 година, слава Богу нищо не се случи
отговор Сигнализирай
18
Рушофилски трол
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
Илюшин и Антонов как са......почнаха ли да ги допускат до Американските летища?
отговор Сигнализирай
17
Щерю
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Ако паднат още 1-2 самолета Boeing 737 Max - и ще го отпишат като модел...
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Нищо не са оправили.Това е летящ ковчег само Еърбъс.
отговор Сигнализирай
15
Антон
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Това е най-адекватното изказване сред мненията до момента. Поздравления.
отговор Сигнализирай
14
V
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 4
При бойнга 737 е трябвало чисто хардуерно да се направи като намалее скороста носа да се навежда ,а не това да те прави с хардуер. Не е вярно че тежестта била отзад .Крилата са точката на везната а тежестта спрямо тях е напред. И ако не беше така предния колесник щеше да е отзад .Това е изключителна конструктивна грешка и не е нужен софтуер.
отговор Сигнализирай
13
Опечален
преди 4 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
Когато си купувате билети а, четете на каква машина ще летите, ако няма информация - питайте, ако е Боинг - отказвайте пътуването и си купете билет за нормален самолет.Животът е по-важен от парите и от 1-2 дни закъснение, надявам се да не ви се налага да го разберете по трудния начин, както го разбраха приятелите и семействата на 346 човека, които избраха да летят с тоя ***!
отговор Сигнализирай
12
Веселин
преди 4 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Анонимен, не става дума за некачествена механика или електроника. Явно за икономия на кинти янките са възложили програмирането на хора които никога не са управлявали самолет. Същите системи за стабилизация си работят безпроблемно в AIRBUS-ите които също са задно-центровани.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 15 Не харесвам 4
Това, че самолетът имал нестабилна аеродинамика, говори че американската електроника не може да се справи с това КАЧЕСТВО! Сеемейството Су-27 залага на това за по-голяма маневреност! Всъщност, на пътнически самолет не му е нужна такава маневреност, но проблемът явно е голям за пиндосите!Боинг работи с 30% руски титан. А Еърбас поръчва титановите си колесарки за най-големия си самолет А-280 (?) в Русия! 3.5 тонни!Пиша това, за да ограмотя русомразците скапани!
отговор Сигнализирай