IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

От първо лице: Как регираха пътниците на повредата в полет 328 над Денвър?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

37
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Както споменаха по-долу, за да пренасяш толкова големи товари по въздух, трябва да си на голям зор и да те притиска времето. Т.е. да решиш от днес за утре транспорт от А до Б свръхтоварНормално, транспорта на свръхголеми товари сам по себе си е отделен проект и всичко се планира предварително. Включително и времето, а да не говорим за бюджета. А за Ан225 това означава полет от точка Х до А празен. После от А до Б с твоя товар. Накрая от Б до У пак празен, щото просто няма с какво да го напълнят
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Имат Антонов Ан, който е най-големия товарен самолет в света, американците още не са измислили такова чудо :) Специално за танкове и самолети рашките ги бива в това :))-------Айде стига вече с тапотиите русофилски. Има направени две бройки от Ан-225, единият е дълбоко консервиран за резерв, че няма работа за него. Най-големият товарен е С-5 Галакси. В отговор на него руснаците правят Ан-124 Руслан. Надолу са С-17 Глоубмастър и С-130 Херкулес - несравнимо по-добри от руските си аналози.
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Големия 225 е създаден специално за совалката Буран,в документалния филм за за 225 американците си признават че просто не им трябва толкова голям самолет ,747 превозва успешно Дискавъри.
отговор Сигнализирай
34
IT-спец
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 7
истината е че самолетите на Боинг са добри до 2008-а година, след това качеството намалява, оаутсорсват се части, сглобяването на самоелите се прехвърля в северна Каролина мисля че беше където синдикатите почти ги няма и заплащането е много минимално, има документален филм в тубата на АлДжазира, влизат в едното от халетата където се правят 737 Макс със скрита камера, хората пушат там цигари и дори марихуана можеше да си намериш, работници които са работели в Макдоналдс сглобяват там самолети ...
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
До Анонимен 35Ако визираш Сухой Суперджет то там краха е катастрофален. Успяха да продадат по няколко бройки на една Мексиканска и една ирландска компания. И двете фалираха.
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 11
Краварския ръждилник се разпада във въздуха, хахаха. Не им върви със трите седмици и това е...
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
До 36Да по времето на СССР, сега че завода е бил в Украйна не значи че е украински, виждаме ги колко им е акъла :)) Иначе могат да правят бойни самолети - Су, МИГ и т.н....просто отбелязвам не съм русофил :))
отговор Сигнализирай
30
до 34
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
АН-а го стопанисват един от личните врагове на руснаците - Украйна, т не е много руски. По-скоро СССР. То така ако разсъждаваш, може да припознаеш, че всичко е руско. Включително и нещата, правени навремето в НРБ
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 6
Това по-скоро ми прилича на проблем с поддръжката и на 2ро място проблем с двигателя. Доколкото знам Боинг не правят двигатели. Доставят им ги, я РР, а ПУ.А руснаците правят ли изобщо пътнически самолети, освен малкия СУ 100, който се конкурира с Ембраери и Фокери?
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 6
До Анонимен 31Имат Антонов Ан, който е най-големия товарен самолет в света, американците още не са измислили такова чудо :) Специално за танкове и самолети рашките ги бива в това :))
отговор Сигнализирай
Новини