IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Поредна драма за Boeing - хвръкна капака на двигателя на самолет 737-800


Обратно в новината

Коментари Коментари

61
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 0
ходих в Истанбул. Ядох шашлик от дърт коч ли беше , овца ли беше, направо ужаас, не знам как много българи мислят че е агнешко, няма агнешко, всичко е овнешко и овче от стари десет годишни животни .В бг сега си купих едно агънце 20 кг живо, 10 кила чисто ки излезе, ама агнешко, не коч кат в Турция
отговор Сигнализирай
60
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 6 Не харесвам 1
Откакто Боинг взе да ползва евтини турски материли е така. Откак бг взе да внася турски храни масово и прахове преди десетина години и 3-4 пъти се вдигнааха раковите заболявания в БГ. Онзи ден имаше земетресения в Тайван 7,2 до 7,4 по рихтер - 10-15 жертви, до един много голям град, в Турция същото земетресение 55 хиляди жертви и 100 хиляди осакатени. ЗАТОВА НЕ КУПУВАЙТЕ ТУРСКО, НЕ ХОДЕТЕ ТАМ
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 0
личи че използват бая турски части Боиинг
отговор Сигнализирай
58
Flaps
преди 7 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 0
Какво точно е "клапата на крилото"? Това някакво изобретение на журналистическият инженерен гений ли е или неосмислен авто-преводач?Flaps = клапа = зад(пред)крилка ..целта е да се променят аеродинамичните характеристики на крилото, използва се при кацане и излитане :)
отговор Сигнализирай
57
До Анонимен 53
преди 7 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 0
Евала баце. Оправи всичките проблеми на Бойнг. Реално в опит за пестене наистина е снижен качественият контрол и нищо чудно и такива компоненти да се купуват от нефелни производители. Не, че няма такива и в западния свят. Просто ръководството намалява разходи-генерира печалби, съответно бонуси
отговор Сигнализирай
56
Бизнес психология
преди 7 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 0
Когато работника ти е нещастен гладен роб дето бачка по 16 часа под камшика на меринджея и зад него чакат още 20 роба да му вземат мястото продукта е с черна карма натоварен с болка и негативна енергия.
отговор Сигнализирай
55
Грешката на капитала
преди 7 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 0
Капиталистите си ззнесоха ИТ и одела в Индия за по евтинко и производството на части в Китай оставиха си населението безработно с никва покупателна възможност на помощи и сега ревът ,че имало застой ,а освен соя и царевица друго не произвеждат...
отговор Сигнализирай
54
Русия
преди 7 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 0
Държавната компания
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 8 Не харесвам 2
Откакто замениха "скъпите" дуралови нитове произведени в Китай с руски добавки за сплавтта с "евтини" "американски", произведени в Индия, все им пада нещо от фузелажа. Дали не са го направили и с airforce one?
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 0
до 47, по принцип си прав, но в България масово не се прави такъв критичен софтуер, а и да се прави има доста високи изисквания към тестване. Говоря за масовия случай.
отговор Сигнализирай