IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Всеки трети с електричка иска да се върне на бензинова кола


Обратно в новината

Коментари Коментари

60
дааааааааааааааааааа
преди 5 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 0
Най добре е каруца с кон или вол или крава Дядо така е ходил чак до София и е бил 300 пъти по здрав
отговор Сигнализирай
59
анодримен
преди 5 месеца
Харесвам 8 Не харесвам 0
само електрическа самобръсначка Друго не
отговор Сигнализирай
58
Не се гаси туй що
преди 5 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 0
не гасне. Пламне ли литиева батерия, респективно електромобилче, няма гасене докато не изгори само до нула.Наскоро във Варна изгоря пететажен магазин защото умният му собственик напълнил склада под магазина с винтоверти, дрелки и всякаква техника с литиеви батерии.Пет етажа магазин и само пепел.
отговор Сигнализирай
57
Анонимен
преди 5 месеца
Харесвам 16 Не харесвам 0
Да си купиш електричка без да има къде да я зареждаш, е като да си купиш апартамент в манастриски ливади без тротоари, пътища, училища и детски градини.
отговор Сигнализирай
56
Фък дъ ЕУ
преди 5 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 0
До Анонимен Може ако имаш къща за 200к еврака и зарядно в гаража :)
отговор Сигнализирай
55
Банкеръ
преди 5 месеца
Харесвам 14 Не харесвам 0
Някои хора се заблуждават,че зареждайки на нощна тарифа в къщи им излиза 3 лева да си заредят Дачийката за 200 км градско в най добрия случай.Ако обаче заредят 30 киловата на бърза зарядна станция ще им излезе точно 27 лева за същия пробег.Ако си карат на газ ще им излезе 17 лева.Сметката за по мощен автомобил е още по неприятна.
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 5 месеца
Харесвам 8 Не харесвам 0
Много се говореше как батериите ще имат втори живот, но не прочетох някой европейски производител да прави нещо по въпроса, ами взеха да ги вграждат в шасито.
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 5 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 0
Много фабрики гледам че са сложили по няколко зарядни за служителите. Проблемът е че за обикновените хора трябват много зарядни на 10 квч за да зареждаш през нощта през блока на ниска цена, обаче този модел не е финансово обоснован заради високите инвестиции и ниска възвръщаемост и ще се развива с наши пари от данъци и такси.
отговор Сигнализирай
52
vs
преди 5 месеца
Харесвам 18 Не харесвам 1
Батериите бяха ясни! Беше модерно да имаш! Това, че не стават за нищо няма значение! Като висшата мода.
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 5 месеца
Харесвам 13 Не харесвам 0
Не си купувайте Тесла от Варна, ще сте ми благодарни цял живот!
отговор Сигнализирай