IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Всеки трети с електричка иска да се върне на бензинова кола


Обратно в новината

Коментари Коментари

20
Анонимен
преди 5 месеца
Харесвам 32 Не харесвам 2
До 16 Абе, честно казано много хора реват, че батерията след 2-3 години никаква я няма, а цената с труда е като на нова кола. Заради риска от запалване след удар и високата цена на смяна на батерия застрахователите вече искат двойни и тройни премии в УК, защото след лек удар просто пишат колата тотал щета. А износването на гумите? Сменят се бая по-често и са по-скъпи заради теглото на батерията. Още си в демо версия и безплатното зареждане и ниският данък ти се струват супер. Почакай година-две.
отговор Сигнализирай
19
Здрасти
преди 5 месеца
Харесвам 26 Не харесвам 3
Освен излишни пари и желание да се фукаш, трябва да ти тече малко ток между ушите
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 5 месеца
Харесвам 31 Не харесвам 3
До 15 Спокойно. Не е усетил, че безплатното е само за зарибяване и после зареждането е на примерно 2лв на киловат, като стане масово. На Запад вече го усещат. Не е и усетил колко е цената на нова батерия след няколко години- десетки хиляди долари. Не е видял по-висока застраховка заради риска от самозапалване като в УК, забрани за обществени паркинги(пак УК след пожар от хибрид на летище)... Не е и пробвал да се отърве от колата на 2-3 години и да види цената с 70-80% надолу...
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 5 месеца
Харесвам 21 Не харесвам 2
До 1 Зарядна инфраструктура всъщност и те нямат читава. Пътищата им уж са по-добри, ама не съвсем. Цената на тока на зарядни не им е ниска. Поне в УК вече зареждане на батерията на обществена станция(ако работи) е на цената на резервоар дизел. В САЩ за работа даже пътуват по 50-60км и повече всеки ден и бая повече за почивка. В апартамент няма и къде да зареждаш... Абе, едни и същи проблеми имат с нас. А лизингите често са им на 8-11%. У нас са на 4-5%.
отговор Сигнализирай
16
Ббб
преди 5 месеца
Харесвам 9 Не харесвам 1
А не бе.. И тия тежките, рушат пътищата и нищоне плащат, ***..
отговор Сигнализирай
15
:)
преди 5 месеца
Харесвам 17 Не харесвам 3
електричката обикновено се бракува преди батерията да се амортизира напълно: ок 250 000 километра
отговор Сигнализирай
14
на Теслата дръжката
преди 5 месеца
Харесвам 33 Не харесвам 3
До Тесла : карам почти безплатно. - повярвах ти! :):) и колко километра е програмирания пробег преди да си предплатиш отново дяволъка? ще изкара ли 150 000 изобщо?
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 5 месеца
Харесвам 52 Не харесвам 2
Кой нормален човек би си купил електромобил .....
отговор Сигнализирай
12
Нещастници
преди 5 месеца
Харесвам 25 Не харесвам 2
ЗЕЛЕНИТЕ, как е?
отговор Сигнализирай
11
зелената маркетингов
преди 5 месеца
Харесвам 43 Не харесвам 3
зелената маркентива далавера се оказа голям неекологичен балон!
отговор Сигнализирай