Като искат да няма дъмпинг ,защо не приемат единна почасова ставка от 10евро на час за цяла Европа. Така и шофьорите ще си сметнат заплатите и ще се плащат осигуровки на цялата заплата ,а не да се въртят измислени командировъчни
отговорСигнализирай
П.С. При З.Е. превозвачи се спазва правилото за дневните пари за храна и спане, а при И.Е. превазвачите шофьорите спят по кабините на влекачите. Та реално доходът на ЗЕ шофьор, напр. от Германия е около 3300-3500 евро, в зависимост от дните командировка и получените дневни пари.
отговорСигнализирай
20
Мен преди 7 години
20
Другите разходи, като гориво и пътни такси са едни и същи за ЗЕ и ИЕ превозвачите.И цялата идея е следната: както тук, така и там има глад за шофьори. Създавайки пречки на ИЕ превозвачите да работят на техните пазари, те се надяват да дръпнат работниците им. И по този начин с един куршум-в торбата има 2 заека. Именно запълват си незаетите работни места и отстраняват конкуренцията си. Евро-фандъците са дотук...
отговорСигнализирай
19
Мен преди 7 години
30
Всъщност истината е малко по-различна. Първо повечето източно-европейски превозвачи, работят "вътрешно" в Европа на цени между 0.93 и 1 Евро. Техните западни събратя - между 1.5 и 1.9 Евро. Зависи от вида превози. Та разликата идва от там, че ИЕ превозвачи плащат на шофьорите си между 1800-2000 Евро на месец и осигуровки на базова ИЕ заплата, макс. 1000лв у нас. А ЗЕ превозвачи осигуряват на 4000 Евро шофьорите си. Като чисто им плащат 2400 Евро. Разбира се без дневните за храна и спане.
отговорСигнализирай
18
WTF преди 7 години
00
До 15:Може ли да разбера от такъв професионалист като теб какво имаш предвид?
отговорСигнализирай
17
немци преди 7 години
40
Сега немските шофьори като висят на българските ГКППта по 3 дни и хоп накрая на месеца 1000 лв чисти ще вземат :)
отговорСигнализирай
16
Dies Irae преди 7 години
51
Причините за ниските заплати на БГ ТИР-джиите се корени във факта, че една поръчка минава през 15 фирми всяка от която взима % и накрая за този който върши работата остават трохи. Като товарим камиони нали ги виждам. Клиента е наел LDI - те прехвърлили на втора фирма (поне защото по средата може да са от 2 до 15) и накрая идва един човечец с камиона от фирма която даже не знам, че съществува. Понеже дойде в грешен ден звъннах да проверя дали е това транспорта. 2 часа чаках за потвърждение.
отговорСигнализирай
15
11 преди 7 години
321
"Да ви обясня за какво става дума - Европа иска да прецака нашите превозвачи на европейска територия. Иска да отреже нашите транспортни фирми по възможно най - необратимия начин - не чрез квоти, не чрез ограничения, а чрез разходи."--------------------ГРЕШИШ робовладелецо, щом немска фирма може да печели при немски заплати, няма как наша фирма да не просперира при българските заплати. Просто вече ще си купуваш нова каруца не на 2 а на 5 години, по-малко девойки и клубове и ще плащаш нормално
отговорСигнализирай
14
избирател преди 7 години
134
До 10Имаш ли някаква идея,ако нашите и румънските камьони излязат от тяхната икономика,какъв ще е ефекта за тяхната икономика?!Непрофесионалист си и пишеш глупости!Иначе,да и това е необмислена идея от страна на Брюксел.
отговорСигнализирай
преди 6 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години