IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Два самолета едва не се сблъскали след грешка на ръководителя на полети


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

21
Ако баба ти...
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Има подобен случай с объркване на полосата от екипаж на ИЛ 14 . Преди 60-тина години За малко да кацне нощем на Ботевградско шосе.Добре .че инструктотът е бил по-як в ръцете от обучаемия .
отговор Сигнализирай
20
Ако баба ти...
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До АсанНа кола е 100 пъти е по-рисково за фатален случай. На 100 загинали в автокатастрофи ,се случва 1 загинал в авиокатастрофа.Ако пътуват 1000 000 със самолет и 1000 000 с автомобил загиналите са 1 към 100
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Самолетите са само за ваксинирани пилоти и пътници. През всеки 6 месеца ваксинации. И така ще е докато свят светува ! И това е само малка част от новия световен ред. А ако забраните на децата си трансджендър обучение в детските градини, живота ще ви стъжни. Щото има голямо търсене на трансджендър деца. А както знаем дървото се огъва докато е младо.
отговор Сигнализирай
18
Никой
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Разследването на случая е приключило вчера, така че новината е прясна. Друг е въпроса, че журналистите могат да се консултират с професионалисти, преди да пишат глупости. Вместо да рзреши кацане на 9 лява, авиодиспечерът казал 9 дясна. Там са 4 успоредни полоси. В Щатите такава смяна не е необичайна, затова пилотът не е питал за потвърждение. Ако беше европеец, щеше поне да пита. После са видели другия самолет и са минали на втори кръг. Опасно, но се случва. Разминали са се с уплах, слава богу.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Много шум за нищо. Такива грешки стават редовно. За това винаги се оглежда за приземяващи се самолети преди runway line-up.Преди няколко години когато бях в Барселона един руски пилот така спаси от потенциална катастрофа като изпълни "emergency aborted landing" като прелетя на метри над испански самолет на който му бяха разрешили да пресече пистата, без да се огледа.За това си има пилоти в самолетите и затова ни учат да внимаваме.
отговор Сигнализирай
16
Handel
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Но в общи линии е ясно. Неграмотни фанцета, но пък връзкари ги назначават за диспечери, тъй като е "елитна" и много добре платена професия. Естесвено на английски знаят само "мерси" да кажат (шегичка) въпреки че по цял свят диспечери и пилоти задължително общуват на английски. А те направили стачака защото трябвало да научт 100 англисйки думи. Въпресът се рашава елементарно - докато францетата не започнат да говорят човешки френски самолети не се приемат и готово.
отговор Сигнализирай
15
Handel
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До Анонимен 15Ами "преводачката" е ***. Въпрели че може би понякога по погрешка *** някой път не прави грешка. Но едва ли. Грамотните хора не итиват в агенция ПИК.
отговор Сигнализирай
14
Идеалист
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Колкото по-малко се лети толкова по-чести ще са грешките. На само военните пилоти и ръководителите им губят тренинг, когато не летят.
отговор Сигнализирай
13
Пепи - програмиста
преди 3 години
Харесвам 20 Не харесвам 2
Нищо не разбрах - контролери мили футове ...близки разстояния - 90 метра.Ама самолета маа *** с 110 в секунда.Отделно аз ти той тя - някой думи при смяна на езика си сменят пола . Тя - той то .А бре ....ниво а1 - начинаещ.
отговор Сигнализирай
12
3467итйк
преди 3 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Авторът да беше понаучил малко английски,че така с преводача е "една гаща плява'.
отговор Сигнализирай
Новини