IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Спад на пътниците в БДЖ, така е и в цяла Европа


Обратно в новината

Коментари Коментари

17
115
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Кюстендил София, време за пътуване от 2 часа и 45 минути, до 4 часа, разстояние 102 км! Коментарите са излишни.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Всички пари за жп транспорт пропадат в софийското метро! Локомотивите са на по 40+ години, постоянно влаковете закъсняват (немалко дори и не пристигат)! Какво ще ни сравняте с европейските железници с климатици, чисти тоалетни, електричество, интернет и бистро-вагони?!
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Само някой, който никога не е пътувал с влак в Европа, може да каже, че нашето БДЖ било ОК.Дано никога да не ми се налага да стъпя в български влак.Последния път, две пияндета се сбиха. Единия лежа и хъркаше на пода. Другия го риташе.Всички стояха отстрани и ги беше страх да се намесят. Аз си доближих до бияча и му препречих пътя до падналия. Другите стояха и ни гледаха. Никой от БДЖ или каквато и да е охрана във влака не се появи.
отговор Сигнализирай
14
Краси
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
През м. август пътувах от Сливен до Ст. Загора с влак на БДЖ. На Дъбово слязох от влака. Там има прикачване на друг влак за Ст. Загора. Докато чакахме на гарата в Дъбово, си мислех: - Чисти вагони, малко хора, евтин билет. Какво не е наред в цялата тази картина? И тогава вратата на локомотива на влака, с който бях пътувал от Сливен до Дъбово, се отвори, показа се един разгърден машинист и изрева: - Ще ме побъркате, ей! Отивам да изпия две бири! И картината с БДЖ изведнъж се подреди по нашенски!
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Много от пишещите явно не са пътували много, много с влак. Варна - София, първа класа, отиване и връщане, общо цена - 45лв. В първа класа ро-ми почти няма. Седалките са скоро претапицирани. Спален вагон, бизнес класа(сам в купе с 3 легла), двупосочен билет - 81лв. В купето е чисто, има мивка, шкафчета, контакти, регулираш си температурата вътре. Може да си пушиш айкос, да си пиеш биричка. Варна - София - 8 часа.
отговор Сигнализирай
12
анонимен
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Последните години от управлението на Бойко Борисов железницата е на това ниво защотото много се крадеше нищо не се инвестираше не се копуваха нови влакове а тя точно от това се нужадае за да може да има по вече пътници
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Но затова пък на магистралите е пълно. Само малко слънце да се покаже и веднага всички се качват на дизеляците и газ към Гърция.
отговор Сигнализирай
10
Нали
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
това беше целта, социЯлна дистанция! Голяма новина, голямо откритие!
отговор Сигнализирай
9
Термостат
преди 3 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Спадът в БДЖ е катастрофален не е от вчера! Причини са огромни кражби, политика на много правителства, некадърно управление и на последно място Ковид.Така,че не е като в ЕС ,само бегъл поглед по ДМА ще го показва...
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Немската автоиндустрия отдавна е убила железопътният транспорт в Европа още 50-те и 60-те.
отговор Сигнализирай