IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Германия гласува, а в основата е войната между е-колите и петролът


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

62
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
ххахаха.....тая все си крие дебелия гаэ със сакото
отговор Сигнализирай
61
Iordan Ivanov Geolog
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
ЗАБРАНЯВА СЕ ПРОИЗВОДСТВОТО НА НОВИ АВТОМОБИЛИ ВКЛ ЕЛЕКТРОМОБИЛИ.Увреждат тежко НЕЛЕЧИМО ЗЕМЯТА
отговор Сигнализирай
60
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Истинският проблем при замърсяването от автомобилите е planned obsolescence (планирано остаряване). Автомобилите и договорите им за продажба и поддръжка са направени така че следняколко години автомобилът да се замени. Системата е много добре исмислена и отработена през 60те години в САЩ, за да се създава непрекъснато търсене на нови автомобили.Електрически или не, консюмаризмът и алчността на производителите, ще ни карат да си сменяме колата по веднъж годишно, ако могат.
отговор Сигнализирай
59
НеграмотниЖурналисти
преди 3 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Дъмке, 37-годишен бивш готвач, е не толкова джити, колкото, по неговите думи, "еротик на превозни средства"
отговор Сигнализирай
58
Точния
преди 3 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Теодор Миланов в Русе се опита със Лийф да прави такси. 3 месеца му беше експеримента. Сметките за тока не си покри. Експеримента приключи.
отговор Сигнализирай
57
Дъртия Инж. до 55
преди 3 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Уважаеми, за себестойност говорим. В извънградски условия електрото ти по-скъпо от дизела за километър. Все пак сметки правим.
отговор Сигнализирай
56
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
Е когато видяхте че по маркет капитъл ТЕСЛА сложи всички 5 компани във джобас си всчики се засилиха на ел. модели даже със същите монитори и волани дето ТОЛКВА ГОДИНИ КАЗВАХА че са грозни
отговор Сигнализирай
55
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Благодарение на този сайт наузих за ИСТИНСКОТО ЛИЦЕ на българина. И нямам вече ГРАМ МИЛОСТ, защото не си заслужава.
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
До Дъртия Инж."В момента в който говорим за дълги преходи електрото се срива като себестойност на километър съотносима към бензина." Не знам пич. 440 км минава моята, с едно зареждане. И не, не ми казвай, че минава по-малко, защоо аз я карам. "На хартия" и дават 560, ама не точно. Аз досега, повече от 380 км. пробег извън града нямам. За мен не е проблем. За теб, може и да е.
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
"Конвенционалния автомобил има живот около 20 г. Електротоварен - 5 г." - Доказателства? Факти? Или както винаги, ше кажеш "някъде в интернет". А и виж пич, нека ти го кажа - на запад 10+ годишни коли се карат рядко, така че идват при нас.
отговор Сигнализирай
Новини