IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Автомобилите на дизел се завръщат


Обратно в новината

Коментари Коментари

29
Бай Дан
преди 1 година
Харесвам 0 Не харесвам 1
Китайците не дават технологийте си за ел.автомобили. Техните са по-хубави, имат повече екстри, минават повече километри, но европолитиците не ги пускат в Евросъюза. Китайците пък не им дават основни модули, и хиляди ел. коли стоят недовършени в Европа. Както виждам скоро ще се връщаме към конските впрягове.
отговор Сигнализирай
28
ЕС
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 2
Пълен провал сте!Електричките не,че не цапат повече,просто петрола свърша в световен мащаб и ще си запазят някой друг кладенец,за войни! Пак дезинформирате народа *** медии!!
отговор Сигнализирай
27
Бай Дрън
преди 1 година
Харесвам 22 Не харесвам 4
Нека не забравяме, че в края на 19 и началото на 20 век бе предречено светло бъдеще на електрическите возила. Минаха над 100 години за да се появят плахо електромобили и хоп, пак проблем с технологията. Да не забравяме, че навремето точно бензина уби електромобилите и то по икономични и практични причини. Май тия времена може пак да се върнат с новите синтетични горива, които се оказаха с по-нисък въглероден отпечатък от електромобилите.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 30 Не харесвам 8
Стига с тия зелени и ограничени, всичко беше добре, докато те не объркаха света. Ще върнат народите 100 години назад.
отговор Сигнализирай
25
Бай Дрън
преди 1 година
Харесвам 12 Не харесвам 4
Е точно пък в Германия служебна електричка да замени големите комбита с 250 коня...посмали малко. Дизелите бяха заклеймени заради дизелгейт на Фолксваген и някои други. От там и политиците се възползваха да стегнат примката около автомобилните производители, а новите шефове на ФВ казаха-минаваме на ток от кумова срама.
отговор Сигнализирай
24
Му Хаха
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 7
Продажбите на смартфони падат, значи ли, че хората се връщат към Нокията с фенерче? А дали не падат регистрациите защото вече си накупуваха и се насища пазара, и като цяло покупките на нови коли не падат заради кризата? Тоя ткъде реши, че точно към дизела ще се насочат, ако се върнат към ДВГ? Звездите му го говорят? Няма една данна в подкрепа на заглавието, ама на петролното лоби и нафтовите фанатици не им остана друго, освен да пускат фишеци и да сънуват пушеци като в доброто старо време.
отговор Сигнализирай
23
Бео Бахтер
преди 1 година
Харесвам 4 Не харесвам 0
важно е, че трябваше да бъдат манипулирани достатъчно "инвеститори" в еко-електрички
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 17 Не харесвам 3
Развитието на технологиите винаги е идвало по естествен, икономически начин, а не чрез налагане по командно административен път. В ЕС това не се разбира добре. И всички в комуната ще страдаме, докато тази измислена политическа организация не се разпадне и не се завърнем към нормалността на националните държави, както навсякъде по света.
отговор Сигнализирай
21
Пенсионер
преди 1 година
Харесвам 26 Не харесвам 2
Не мога да си представя електрически кораб или самолет.Тюрма на кораба пълен с акумулатори, а за товар или пътници няма място. Зареждане на ток един месец.Тока на пристанището спира и отива в акумулаторите.За самолети няма да коментира. Преди време излезе информация че нефт има за още 300 години. Смъртта на ДВГ е пресилена.Поредна глупост от ЕС.Само евтини двуместни електрички за градовете и нищо повече.От тази туфа заек няма да излезе.Не се лъжете.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 21 Не харесвам 3
До АлексСамо клошари си "чипират" дизелът.И роми.Няма нормален автомонтьор който да ти каже че форсирането на двигателят и промяна на параметрите му на работа са добре.Единствените които си чипират колите в София са диви селяни по анцузи бради и ланци и хъхрещите
отговор Сигнализирай
Новини