IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

ЕК с нови правила за насърчаване на ремонта на електроуредите


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

17
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 0
Какви 150 000 км за основен ремонт? Моята баничарка форд торнео дизел купена нова на 35 000 км й смених двигателя за моя сметка /4200 евро само за този ремонт!/. Същия модел и година на производство, поне 3 в моята зона също им изпушиха двигателите, но не било фабричен проблем. Даже на концесионера пробния ван година след моя му изпуши двигателя. Мade in Turky тъй се получава с направеното от пуйките. Оваряйте си очите какво купувате. Сега гледам един ел.велосипед. Уж хубава цена, но Made Turkey
отговор Сигнализирай
16
българина
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 1
ами да почнем от колите! защо след 150 хил км искат основен ремонт
отговор Сигнализирай
15
долу ЕС
преди 1 година
Харесвам 6 Не харесвам 0
смешници ... 30 г стимулирахте консумация еднократна на всичко, сега като спряха евтините ресурси дърво! ще върнете и стъклените бурканчета за к мляко!
отговор Сигнализирай
14
Бай Чеп
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 0
До 17. Няма да ги кърпя. Аз спазвам почина "Направи си сам". Ще си оплета на една кука.И моля, моля, без ирония. Навремето имаше един лозунг - "Българската нация, нация техническа ..." . И само ще допълня: С канапче, жичка, кламер и пирон, можеш да оправиш даже камион. Да не говорим за "резервните" части, които ще ти останат след сглобяването.
отговор Сигнализирай
13
Бай Чеп
преди 1 година
Харесвам 11 Не харесвам 0
Аз пък ремонтирах на баба ми ютията. Сега капака и се отваря идеално и лесно мога да слагам въглените. Има и един примус дето малко изпуща, ама и него ще ремонтирам. След това ще се заема с шевната машина и "флай токс" пръскалката. Засега хвърчилото на баба ще почака..
отговор Сигнализирай
12
anonimen
преди 1 година
Харесвам 7 Не харесвам 0
Ми то освен че са с платки и ляти, и заварявани и не подлежат на ремонт, ама си и имат и срок на живот, малко по-дълъг от гаранцията. И да смениш едно, друго се чупи. Изгоря ни принтер Канон, новият беше 350 лв, платка да се смени - 280 долара.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 15 Не харесвам 1
Малко по малко, нещата си идват на мястото. До сега ми се смееха, че си поправям печката, бойлера, пералнята... Поправям ги, защото са направени така, за може да се сменят отделните части, а и части се намират.А на новите Ел. уреди, нищо не можеш да смениш. един винт или болт няма, всичко топло пресовано и залепено. По- добре ново да си купиш, ама то същото...
отговор Сигнализирай
10
Демократ
преди 1 година
Харесвам 9 Не харесвам 1
Е то хубаво да ги ремонтираме.Ама нали ги правят от еКО пластмаса да не стане докато ги ремонтираме и да се разпаднат....Също интересно кой ще ги ремонтира.Февруари чаках почти десет дни за ред да си оставя колата на ремонт...
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 8 Не харесвам 0
Новите не се и отварят. Сложете 4 болта бре! Толкова ли е сложно?
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 6 Не харесвам 3
Основна задача на ЕС е да няма хора с 200 евро месечно, моето уважение към природа и екология, но тук сме по-зле от половината африкански държави и по-зле става.
отговор Сигнализирай
Новини