IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

"Експериментът в Dnes.bg": Паркирането като тото


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

49
1
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
До Men"Да и те насила са я продали нали? 2- ро точно собствениците на земята са кореняците."Абре, , ти ли ще кажеш на някой собственик дали да си продава земята или не... Собствениците да не са ви длъжни, да ви предоставят безвъзмездно земите си за да паркирате??? работа на общината е да изготви устройствените планове както трябва. Ако балканеца има навик да плаща, а не да смята че някой му е длъжен, щяха да се появят и паркинги. Просто е, *** не за прости хора
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Някои искат да спрат естественият ход на нещата. Разберете, няма връщане назад. Колите ще се увеличават, докато не станат колкото са в нормалните държави. Паркирането навсякъде по света е проблем, но по света го решават разумно, но в София държавата и общината само го задълбочават. Градският транспорт в София вече за нищо не става, като изключим метрото, но метрото става за да кажем 10% от пътуванията. Другите пътувания са или с кола или с друг градски транспорт, но там по-добре да не се качваш.
отговор Сигнализирай
47
До 49 аз
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Не искам с обществени пари да се правят тротоари. Аз по тях не вървя, аз съм с кола по улицата. Откъде-накъде с моите пари ще ти правят на теб тротоар....И защо с моите пари ще ти правят инфраструктура. Я марш обратно в пещерата!
отговор Сигнализирай
46
До 45 1
преди 9 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Явно не разбираш за какво става дума. Купуваш си колата. До блока ти има три паркинга и си я държиш там. След това идва някоя мутра, харесва си мястото, общината бързо-бързо му го дава и там остава да кажем един паркинг, вместо три, плюс една нова сграда или заведение, с която идват още 30-40-50 коли. За какво стопанисваме говориш? Не знам дали знаеш, че в тези комплекси няма гаражи и платени паркоместа. Всички паркират на улицата.
отговор Сигнализирай
45
Men
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
До До 42 Да и те насила са я продали нали? 2- ро точно собствениците на земята са кореняците.
отговор Сигнализирай
44
:D
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Жълта зона в кварталите 0.50 лв. на час, както е в центъра където има синя и зелена зони.Колите моментално ще намалеят, и метрото и градският транспорт ще им се сторят прилична алтернатива
отговор Сигнализирай
43
???
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Общината промени условията за паркиране след 1989-та година, като разреши строежи между блоковете, строежи върху паркинги и строежи до съществуващите блокове, без да има осигуреност с паркоместа за новите коли идващи с новите сгради., както и да компенсира иззетите съществуващи паркоместа. Защо трябва за тази корумпираност на общината да плащаме ние?
отговор Сигнализирай
42
ао
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Има двама виновни.Общината ,че разрешава застрояването и клиентите ,че си купуват там!
отговор Сигнализирай
41
1
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
За да имаш собственост, трябва да имаш възможност да я стопанисваш.Като си купя 4 метра диван, а хола ми е 3 метра... мога ли да си сложа дивана на улицата и да си го ползвам?Купуваш си кола, като може да си я стопанисваш... като нямаш пари за паркинг, гараж и прочие, си ходиш на работа с рейса и толкова.Като почнат да глобяват паркиралите по градинки и тротоари... ама с едни сериозни глоби, ще се намерят инвеститори които да направят паркинги. Просто е. *** трябва да се научи да си плаща
отговор Сигнализирай
40
До 42 Men
преди 9 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Чети бе човек! Пак правиш същата грешка. Разбери, че не собствениците на дадена земя в София я презастрояват, а мутрите, на които тези хора продават земята си.
отговор Сигнализирай
Новини