IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Двигателят на колата – да го чакаме да загрее или не?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

14
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Най-бързо загрява като запалиш огън под картера.
отговор Сигнализирай
13
Един българин
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До: МунчоТо не си ***, ти си инженер Ганев, внука на майстор Тричко, който прави всичко, шие капи от чорапи!Първо, няма нафтови печки.Има съвременни дизелови системи - "хаш де и", "маш де и", инжекциона не е само на бензин.Много мощни и икономични са.Второ, американците са маниаци на тема да карат дизел с евтино пържено олио от Макдоналдс и други заведения.Лошото е че новите дизели (с HDI например) не са подходящи за тази цел.
отговор Сигнализирай
12
Мунчо
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
хАмерикансия инж. нищо не казва за нафтовите печки, ама те отвъд океана не са много на почит май. А т`ва дет маслото загрявало по-бавно от водата - да си вземе дипломата за инж. и да си я закачи на ченгела в ***! По някои части на двигателя, по които минава маслото няма как да мине вода за да охлажда, така че маслото освен смазочни функции има и охлаждащи. Съответно има двигатели снабдени освен с воден радиатор и с маслен. Инж. Фенси *** избухай 2 тройни бургера с голяма кола и не са напъвай.
отговор Сигнализирай
11
Един от Северозапада
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
До 7+ Всичко е реклама, брат.... Реклама на инжекционите, реклама на чудодейните масла, за "Студен старт", реклама на новите материали и добавките, които ти поддържат като нов двигателя 1 милион километри. Истината е друга. Малкия и среден клас коли са предвидени да се експлоатират там 5, максимум 10 години, и да ги сменяш, поддържането им е нерентабилно, труд, части... При положение , че ги купуват с 3-4 заплати там, им е все едно как ще ги палят.Но в нашата ***-загряване задължително.
отговор Сигнализирай
10
FunFree
преди 8 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Обстойно и изчерпателно обяснение на проблема. Не спамете , а следвайте указанията. А най-добре, си купете топъл гараж.
отговор Сигнализирай
9
Румбо
преди 8 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До РумбоЕдно е сигурно-студен двигател ще даде много по-висок разход,па ако ще да е инжекцион.Дали ще отиде за загряване или за движение студен-все тая.Който е фен и има гараж/двор-може да си купи подгряващо за водата и маслото-като се събуди го включва и след 30-40мин като тръгва има 20 до 40 градуса температура на двигателя
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Neznam tozi koito e pisal tezi gluposti kolko razbira ot dvigateli no tui kato dvigateliat e izraboten ot razlichni metali ima minimalni luftove mezdu razlichnite komponenti i edva pri normalnata rabotna temperatura tezi luftove se neutralizirat i sekompensirat ot masloto koeto sushto triabva da e vuv optimalnata si rabotna temperatura.pisna mi ot izmisleni spetzialisti sus kupeni diplomi.
отговор Сигнализирай
7
Румбо
преди 8 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
Аз може и да не съм специалист,но ще споделя мнението си-колата не бива да тръгва,докато и до най-далечната точка не е стигнало масло.До тогава е добре оборотите да са ниски,без никакво натоварване.Естествено,възниква въпросът:Колко време е нужно?Ами за всеки двигател е различно,зависи и от температурата.Ако е топло,може да се потегли веднага след изгасването на лампичката за маслото.Ако е под нулата-поне 15-20сек за 8-клапанните и двойно за 16-клапанните.Е,загряване над 5 мин е съвсем излишно!
отговор Сигнализирай
6
7+
преди 8 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
И какво, в крайна сметка се оказа, че трябва да се изчака да загрее.Точно обратното на подзаглавието.
отговор Сигнализирай
5
Горан
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Който не разбира тук се спира.
отговор Сигнализирай
Новини