IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Акумулаторът е паднал от студа? Как се пали кола с кабели без главоболия


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

57
анон
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Такива некадърни статии като тая за съжаление все повече и повече се срещат във нашето медийно пространство.Показва ясно колко е трагично положението в България и как *** заемат длъжности, които не са за тях. Става дума не само за автора на публикацията но и за редактора допуснал тази простотия да се публикува.
отговор Сигнализирай
56
Един от Северозапада
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Продължение на 67. На по-стари дизели, зимно време се препоръчва 3 до 5 % бензин в нафтата, и 1% двутактово масло. Летливата фракцияна бензина има по-нискапламна точка, по лесно се пали, а и възпрепятства за опарафиняването и сгъстяването на нафтата, и по-лесното и минаване през горивния филтър.С по-нови дизели-не рискувайте, сипвайте хубаво гориво и масла, защото рискувате да се превърнете в любимецът на автомонтьора.И в заключение-заакумулатора се мисли есента, а и не са скъпи, вижте в " 6+".
отговор Сигнализирай
55
123
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До 50 инж.ПРЯВ си - това са стъпките, но си пропуснал един нюанс да впишеш....въпреки, че навярно си наясно - ТРЯБВА в момента на прилагане на "процедурата", МИНУСОВИЯТ кабел на зареждания автомобил, да се откачи!Иначе (особено на по-новите модели), има вероятност да се повреди част от електрониката!А, че статията е написана лаишки - Е ФАКТ! Ако някоя я прочете, първо няма да знае какви са правилните стъпки, и е възможно да унищожи електрониката и на двата автомобила!
отговор Сигнализирай
54
Един от Северозапада
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Продължение на 66. Процедурата НЕ ОТНЕМА само 5 минути, лъжа е!Свързвате двата акумулатора, едната колаработи, с изгасени фарове, поне 15-20 минути, за да се възбуди падналия акумулатор, и тогава чак се подгряват свещите на дизеловия двигател, и се стартира, иначе не става, втората кола, донора-още работи и подава ток. Ако всичко е изправно-номера става, ако не-от начало.При бензина -същата процедура, но там не е необходимо чак толкова време.И още нещо-на по-стари дизели-ще продължа.
отговор Сигнализирай
53
Един от Северозапада
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Много работи са пропуснати в статията.Неща, известни от практиката, коитопо-младите дори и не са чували. Първо-не се доверявайте навсичко,което пише на опаковките на помощните кабели, нито гледайте, че са дебели. Търговски трикове-много дебела изолация, тънък проводник. Паленето по описания начин на "умрял от студ" дизел, е почти напълно не възможно.Абсурд е да се пренесе 650-700 ампера ток през 4-6 квадратни мм сечение !Второ-плюса и на двата акумулатора-само само с червената клема!Ще продължа
отговор Сигнализирай
52
mgs
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
До Аз 61Защото пусковия тох е значинелно по-голям от този който може да пренесат без съществени загуби стоманените ламарини с малко сечение. За това кабелите се правят медни и дебели - за да може пусковия ток - от 200А нагоре за безнин до 600-850А за дизел да мине към стартера. При съпротивленията, които има тънката ламарина енергията на акумулатора ще отиде да я топли а не до стартера на автомобила.Закон на ОМ
отговор Сигнализирай
51
Дедо
преди 8 години
Харесвам 0 Не харесвам 4
Е те това е. Имаме си вече президент технически кадър ииии хоп нацията ограмотена. Ако изберат и някой нощен вълк за премиер....щелетим с ракета. Само дето посоката е загадка!!!!
отговор Сигнализирай
50
Аз до инж
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
49
инж
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
До АзЗащото тогава зареждащия акумулатор, ще се претовари, слабия се явява като голямо съпротивление по пътя към стартера на закъсалия автомобил. Просто го научи и вече си спечелил нещо от тъпите обяснения на мария нисторова.
отговор Сигнализирай
48
Аз
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Някой да обясни защо минусите не бива да се свързват на акумулатора а примерно през двигателя?
отговор Сигнализирай
Новини