IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

На 10 коли едва 2 са под 15 г. Само у нас данъкът на "трошките" е нисък


Обратно в новината

Коментари Коментари

344
Бай Пешо
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Бих поправил 339 "Бедняк". По твоите изчисления излиза, че средната работна заплата ще бъде 1500 лв., а всъщност тя ще бъде 1755 лв. !?! При такъв резултат излиза, че наистина не сме бедни. Дали???
отговор Сигнализирай
343
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Селяните да се качват на градския транспорт и да не риват толкоз. ..
отговор Сигнализирай
342
Браво
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Супер е предложението, дано го приемат за да се поизчистим от бръкми!
отговор Сигнализирай
341
rebel
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
До Дамянти пък за богат ли се помисли с мизерни 40 хилки
отговор Сигнализирай
340
Противник
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Моята кола е регестрирана в Германия. 20 годишна. Данък 121? . Ако беше дизел щеше да е 220? . Нашите ***, както винаги мислят идиотщини
отговор Сигнализирай
339
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До АнонименТи да не си чистил тоалетни за тея 2000 долара?
отговор Сигнализирай
338
Варненец
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
Като се има предвид, че ние сме най-бедната страна в евросъюза и огромното число на старите автомобили, от какъв зор и що за глупост е да се вдигат данъците и то с такива суми? Това си е наистина рекет, както казват много от хората. Бих се съгласил всичко да си остане по старому, но новите автомобили да плащат още по малко данъци, това се нарича стимул, защото всеки, който може при първа възможност ще си купи по-нова кола, за да плаща по-малко данъци.
отговор Сигнализирай
337
Против
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
Аз само не разбирам, как може годините на колата да определят състоянието и, ами тя може да в отлично състояние въпреки годините си, нали затова има прегледи, мерят се емисии и прочие. Според мен местата където колите минават прегледи, са тези, които трябва да бъдат подложени много строг контрол, за да може от там да стане връщането на даден автомобил, който видимо и като показатели не отговаря на изискванията за замърсяване и техническо състояние.
отговор Сигнализирай
336
Ганчо Зубидренката
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
Старата ми кола...Е на 23 години...Смяната на масло е 15 лв (3 литра)...Карам с гуми 13 цола...Всички филтри струват 30 лв...Няма ABS...Няма хидравлика на волана...Има климатик (работещ)...Данъка е 16 лв...засегаРазхода е 26 литра LPG за 300 км изминати на градско...Бензин харчи само зимата...Частите са на символични цени...С колко повече замърсявам от Евро 5 или 6?Нямат далавера от старите коли,затова опитват да ги унищожат...
отговор Сигнализирай
335
Владислав
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
"Владислав Горанов не скри, че в България да притежаваш и ползваш стар автомобил, е лесно и евтино, заради което страната се е превърнала в автомобилното гробище на Европа." Лесно и евтино, на Вас там в тоя парламент ви е лесно и евтино. Няма такава държава ! Аз също искам да карам нов автомобил, например Ауди А4 2017 г. , но не мога да си позволя подобно нещо, защото за млади хора с ипотека и дете е невъзможно да си платят редовните сметки - ток, вода и телефон. Вие сте *** !!!
отговор Сигнализирай
Новини