IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

600 е-мобила из България! А само за скромните 6 левчета до морето


Обратно в новината

Коментари Коментари

15
Чикън
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 8
Трябва да има данъчни облекчения за новите коли. Не може нова кола 130 коня да има данък 500лв, а стар изпушил дизел на 20 години да има данък 30-40лв. Хората трябва да се стимулират да купуват нови коли. Много от тях предпочитат за 10-20 хил да купят стара луксозна кола, отколкото нова и по-обикновена. Румънците например са забранили да се внасят коли по-стари от 7 години. Чудесна идея! Няма да ставаме сметището на Европа.
отговор Сигнализирай
14
Студ ли?
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 9
Аз карам колело целогодишно! Обличам стабилни спортни дрехи като за ски и не ми пука от студа. Дори и снега не ми пречи стига да не е много дълбок. Зимата в снега слагам гуми със шипове. Не се пързалят ИЗОБЩО! Във западна Европа хората също целогодишно карат велосипеди. Във Холандия и Дания в пиковите часове в градове велосипедите са повече от колите. Децата си ходят на училилище с колело даже и когато вали сняг и дъжд. То си е супер готино да караш колело във лошо време.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
Елекрическите коли и велосипедите са за населени места с голяма плътност на населението - поне три пъти по-голяма от плътността на нселението в София. Копирането на чужд опит без да се разбира какво се копира е вредно. Начертаните с една боя велосипедни алеи в София увеличиха замърсяването на въздуха с около 10%.
отговор Сигнализирай
12
Бен Ган
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
До 11Абе ти в кой свят живееш? Тук 9 месеца от 12 е *** студ. И като сложиш дъждовното време... колко дни ти остават да караш колело? Аз харесвам ел.автомобилите, но това с велосипедите на ток е пълна глупост. Освен ако си безработен лентяй в Испания например... можеби да.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
"Въпреки в пъти по-ниските разходи за придвижване с кола на ток, българинът все още е консервативен към електрическите двигатели, отчитат от бранша."===Ами консервативен ще е, защото:1. Максималният пробег все още варира доста, при доста от моделите е нисък. Свършва ти батерията там където няма зарядно, какво правиш?2. Е-автомобилите са много по-скъпи за закупуване.3. Стигаш морето и се оказва, че няма зарядни станции или не са достатъчни за всички. Какво правиш?
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Най добрия транспорт са високоскоростните влакове в комбинация със електрически велосипед. По този начин можеш спокойно да пътуваш до всеки град много бързо, евтино и чисто във супер комфорт. Докато пътуваш във влака, велосипеда се зарежда а ти си хапваш, ползваш си интернет......почиваш.Като пристигнеш в самия град, там вече се качваш на колелото и за 5-10 мин отиваш където си искаш. Този начин на пътуване става все по популярен сред младите хора в Япония и други азиатски страни.
отговор Сигнализирай
9
Аз
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
до ЖоБате, сметни и ако електромобила е каран от човек на 20 години ако води заседнал начин на живот, колко пари за хапчета за кръвно ще даде между 60 и 80 годишна възраст.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
То сметките на теория са едно на ръка. Но тея малки коли на ток, едвам добутват до 80-100 км. А до морето са 4х 100км. Резонен е въпроса, какво правим като свърши батарейката още в началото на пътя?
отговор Сигнализирай
7
реалист
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 3
Най евтино излиза старата евтина кола. Колкото и да харчи и каквито ремонти да й правиш не е като да дадеш 150 000 лв. Друг е въпроса с безопасността и комфорта, но тировете не гледат тези неща. Другото е лъжа и суета.
отговор Сигнализирай
6
Реалист
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 5
В България проблема при замърсяването е само замърсяването с фини прахови частици (ФПЧ) през зимата, заради печките на твърдо гориво. Колите са много малък замърсител, когато ФПЧ са над нормите. При това електрическите коли замърсяват почти колкото колите с двигатели с вътрешно горене, защото 96% от "замърсяването заради колите" в София е заради това, че те се движат и при движението си вдигат ФПЧ във въздуха от неизмитите улици. Дизелов автобус и тролей замърсяват практически еднакво с ФПЧ
отговор Сигнализирай