До фактТранспортните разходи за готов продукт , са несравнимо по малки от тези за логистика енжинееринг и поддържане на произвидство в друга страна. Това има смисъл само при вносни мита.
отговорСигнализирай
12
факт преди 6 години
352
Онзи ден ЕС и Япония подписаха споразумение за тотална либерализация на търговския обмен 97% за ЕС и 99% за Япония . При това положение за какво им е на Нисан завод в трета страна като Великобритания , ще си ги правят в Япония и ще ги внасят в ЕС безмитно , остават само транспортните разходи като оскъпяване , които не са чак толкова големи.
отговорСигнализирай
11
Анонимен преди 6 години
174
Ние сме стабиУни. 10 поредна година станиУно сме най-бедна страна в ЕС и трагедията ще се задълбочава. От България масово се махат големи фирми.
отговорСигнализирай
10
Анонимен преди 6 години
230
И нез това в Съндърланд работят тотални некадърници. Няма едно читаво Инфинити, произведено там от 2018 насам... трагедия.
отговорСигнализирай
В Съндърланд масово са гласували за Брекзит, така че виждат как всички се съобразяват с тяхното решение. Скоро и в други градове...
отговорСигнализирай
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години