IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Експерти: Надеждността никога не е била силната страна на Tesla


Обратно в новината

Коментари Коментари

13
8
преди 5 години
Харесвам 16 Не харесвам 11
Ми ти знаеш ли, че в Тесла освен акумулатор друго няма. Танк който тежи три тона, цялата енергия отива да се носят акумулаторите. Само безумец може да направи такава кола а още по-голям безумец да я купи на такава цена. Един Голф или Рено меган има много по добро обурудване и поведение на пътя, но цената им е два-три пъти по-ниска, и с едно зареждане караш 1000 километра, а не 200 както с танка, и после зареждаш бензин за 2 минути, а не 6 часа да чакаш батерията да се зареди.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
До Анонимен1Ти тесла ли имаш?Щото ако не, думите ти са просто думи на един ***.
отговор Сигнализирай
11
А бе
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
До Анонимен"Сякаш първите коли с ДВГ са били много удачни."Ами Тесла далеч не са първите ел.коли.Електромобилът има над 100г история.Просто допреди 25 г не е имало подходящи батерии и управление за тях.Всъщност първият сериен електромоби,подходящ за ежедневна употреба(пробег 60-70км) е на GM от 1996г.Особеното е,че не се продава,а само отдава под наем!След идването на власт на Дж.Буш-младши колите са унищожени,а преференциите-отменени.Заводът за батерии е купен от...Тексако и закрит.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До Анонимен 3Да, ама няйкой се усеихме още 2013 ;)
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
"изгуби одобрението на Consumer Reports, сайтът, до който почти всеки американец се допитва, преди да си закупи нов автомобил."Ми чи КЪ!
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Сякаш първите коли с ДВГ са били много удачни.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
До А беМъск строи завод за акумулаторни батерии в Китай, а не за производство на колите му.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
С 2% чак па да са се сринали... Това са си нормални флуктации, утре току-виж се качили пак с някой %. Но иначе това непредвидимо поведение на стандартна техника е доста учудващо. Ако в някой момент решат да вкарат малко ИИ, тая кола може доста поразии да направи.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
4
А бе
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Чу се,че Мъск щял да мести производството в Китай,даже бил купил и терен за завода.Ако е вярно-много правилно решение.Може би спасително.
отговор Сигнализирай