IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Култовият "Трабант"! Вече и тунингован, дори с гребло на снегорин


Обратно в новината

Коментари Коментари

14
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Зимата на 1985 г. Студ и сняг. Отивам на работа.Трябва да кача баира по Драган Цанков до Телевизионната кула.Пред мен лади и москвичи танцуват, ха на ляво, ха на дясно!Моят двутактов Трабант пър-пър, покрай тях и бавно и славно изкачи баира.Бях млад и щастлив.ТОВА Е ЯКО ХАХАХАХАХАХАХАХА
отговор Сигнализирай
13
№10
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Хал хабер си нямаш от Трабант! Отварял ли си скоростна кутия на тази машина, че пишеш глупости? Имаш ли представа как работи фрайлауфта?
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Ерик Хоникер е жив
отговор Сигнализирай
11
До varg
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Да както и налъмите-най хубавото комунистическо сабо!
отговор Сигнализирай
10
varg
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Легендата Трабант никога няма да умре.Това е най-добрата комунистическа кола на всички времена.
отговор Сигнализирай
9
До друг Стар от Стар
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Фрайлауфа на Траби беше само на четвърта,а на Варбург от първа до четвърта.След Трабанта имах Вартбург -комби и дъщеря ми неизключила фрайлауфаго оставила на скорост ,но с фрайлауф тя не държи и на Вишнева и Св.Наум,заключва прави няколко крачки и вижда че колата тръгва сама надолу и хуква до нея но неможе да отключи и да я спре,тича и крещи срещу движението .И добре че точно срещу Руското,колата подскача леко кривва и се удря в една стеничка и я събаря.Ужас беше,тя беше съвсем млад шо
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Зимата на 1985 г. Студ и сняг. Отивам на работа.Трябва да кача баира по Драган Цанков до Телевизионната кула.Пред мен лади и москвичи танцуват, ха на ляво, ха на дясно!Моят двутактов Трабант пър-пър, покрай тях и бавно и славно изкачи баира.Бях млад и щастлив.Сега карам една скучна Корола. Вече 8 година не ще да се развали тая пущина, а с Трабито през месец-два си спретвахме ремонтчета. Всяка кола трябва да се уважава,защото е нея е вложен човешки труд! Дори в най-лошата!
отговор Сигнализирай
7
шматка
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Нека си говорим истинатаНикой не мечтаеше за Трабант.Хората ги купуваха защото нямаха избор.Мечтаеше се за Лада полски ФИАТ.Мечтата през 80те беше Лада 7ца със седарки Рекаро хубава музика самоделно "барче" на тунела халогени и тъмни задни стъкла.Беше равносилно на ЕС класа
отговор Сигнализирай
6
Жо
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
ТРАБАНТЪТ е елементарно проста кола с минимални изисквания за поддръжка и ремонт.Ако акумулаторът е слаб, може да стартираш двигателя, като вдигнеш на крик лявото предно колело, даваш на контакт, включиш на първа и завъртиш колелото на половин оборот.Пали от раз!Коя друга кола можеш да стартираш по този начин?Прибирал съм се през нощтта с един работещ цилиндър на двигателя от Пампорово до София.На сутринта открих скъсана жичка, свързах я и проблемът се реши.
отговор Сигнализирай
5
друг стар
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
До Стар--------------------------Абе култовото бе,че бяхме млади и хубави.Фрайлауф трабанта нямаше,имаше вартбурга.
отговор Сигнализирай