IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Край на бизнеса с коли втора ръка? Вносът на стари возила зацикли


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

111
Бивш Автотърговец
преди 6 години
Харесвам 27 Не харесвам 2
Да уточним само някои неща, първо запазен автомобил втора употреба със сервизна история навънка сиреч в чужбина струва колкото се продава в Бг,но цената е в евро сиреч х2 , второ много от по старите модели коли са много ама много по качествени от новите лизингови "еднодневки" !!! Един съвет от мен,ако купувате кола втора употреба ,гледайте да е частно лице със сервизна история,нищо лично към колегите от автокъщите ,но и навън пазара на коли втора употреба се изчерпа останаха само дараци !!!
отговор Сигнализирай
110
голфчи
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
рип горубляне моргата
отговор Сигнализирай
109
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
До Моряк пенсионерАко си го сменя в некой гаражен майстор е 50 лв ,но пада гаранцията...за 50лв можеш да си вземеш отработено олио от некоя баничарница.
отговор Сигнализирай
108
Да свалят цените
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Не може цените да са космически, а качеството 5, 6 употреба.Нов внос автомобил след 2005 година трябва да я прегледаш в поне два сервиза и пак не си сигурен какво и има, а те искат за лъскав вънчен вид и гниене на място поне една година 7,8 хилки.Като на личния такъв я му вземеш 4, я не.А го продаваш с "гражданска", пред нотариус и си направил първоначалните смени на ремък и водна помпа, примерно. Чудно купувача кой автомобил ще избере при разлика от 50% и като знае, че автомобила е разход.
отговор Сигнализирай
107
Моряк пенсионер
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 5
Не издържах на пиленето на жената и купих нова кола....Голема грешка за смяна на масло ми взеха 380 лв....Ако си го сменя в некой гаражен майстор е 50 лв ,но пада гаранцията...
отговор Сигнализирай
106
Край
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 5
Тоя Факта живее някъде в началото на 90те години. В България ако има домакинство без кола е или на роми или над 70 г. хора. При сегашния либерален режим да имаш кола е по лесно отколкото да си купиш айфон.България вече е автоморгата на Италия и Европа.Колкото ти е по голям двигателя и пуши повече толко си по голям терикат в нашата изостанала държава е глуповат народ.
отговор Сигнализирай
105
12
преди 6 години
Харесвам 24 Не харесвам 1
Ей хора, джамбазина е неграмотен, не може да напише договор за ПП без 10 правописни грешки, но продаваше колите доскоро с 2000к + печалба на кола. Познавам хора правещи по 50 бона на месец чисто и сега реват милите щото трябва да се оправят с 2,3 хиляди. Тези 50 к месечно са му необлагаеми, защото на практика фирмата му не съществува никъде в сделката. Пари на ръка, нов Кауфентрак че си я купил директно от някъде си и от някого си и толкова. Само от това държавата губи милиони на месец.
отговор Сигнализирай
104
Ала-Бала
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
Купуват го от Италия за 500 Евро и ги продават за 7000 лв. Другото е, че хората си накупиха вече по 2 коли и таксите, които държавата налага даже се чудят как да се отърват от едната. За нови коли не повече от 10 % от населението може да помисли. И се заробваш за половин живот.
отговор Сигнализирай
103
Край на гадния дизел
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 5
Мойта щкодичка си и знам болежките и си я карам ,чекам електро мобили втора ръка ,купил съм си и панели за гаража ке карам с ток от слънцето....
отговор Сигнализирай
102
автоджамбаз
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
аз нямам залежала стока. Окачвам на вътрешното огледало снимка на Тато, Сталин или Путин по избор на клиента!
отговор Сигнализирай
Новини