IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Край на бизнеса с коли втора ръка? Вносът на стари возила зацикли


Обратно в новината

Коментари Коментари

181
вгз
преди 5 години
Харесвам 18 Не харесвам 7
Държавата няма ползи хората да купуват коли втора употреба, защото парите, които накрая влизат в държавната касичка са много малко.Сега излезе немско проучване, което посочи, че елетромобилите са по-замърсяващи прямо дори дилелите. Освен големите серни емисии за производството на батериите, след това електромагнитното поле от работата на двигателя е опасно за плътта, а като шофьор/пътници, ще се изложени през цялото време, докато се движи колата.
отговор Сигнализирай
180
Брат СуШев
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Не разбрах къде е проблема ?
отговор Сигнализирай
179
rm
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
И какво - сменяш "всички филтри" на по 5000 км ли?това ако не е разход ...
отговор Сигнализирай
178
вгз
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Когато един човек преминава прага на бедността и се види в малко повече пари, той започва да харчи въпросните пари за неща, които впоследствие му носят допълнителни разходи. Вместо това имащите повече познания хора на запад създават предпоставки да получат нови пари, а не нови разходи.Една стара кола е много по-лесно да изринеш де що има по предница и ходова част, евентуално смяна на гарнитура (ако трябва). Това го правя на всеки 2 години за под 2000 лв., а на 6 м. правя профилактични прегледи.
отговор Сигнализирай
177
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 24 Не харесвам 3
Почти всяко семейство има роднина или приятел в чужбина и отиват там и сами си избират колата. А тези с автокъщите да не се правят на света вода!
отговор Сигнализирай
176
SP
преди 5 години
Харесвам 62 Не харесвам 4
Хора не останаха в държавата, те коли искат да продават!
отговор Сигнализирай
175
boby
преди 5 години
Харесвам 51 Не харесвам 2
Важното е, че всичките коли втора ръка дето се продават по авто(моргите)къщите са на по 140000 км. макс и не са удряни никога...
отговор Сигнализирай
174
Gugu Shushu
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
До Bad CompanyНе ме разбра, сладурче Каското не влиза в сметката.Иначе да плащам по 60 лв. на месец или близо 800 лв. на година.Говоря за чиста цена на автомобил, който може да не стане и никога мой.За 100 лв. карам 7 години безпроблемно и връщам.
отговор Сигнализирай
173
+++
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Да не забравяме, че по брой автомобили на 1000 човека население, България изостава от средното ниво за ЕС, а по навъртяни километри средно на един автомобил за година, изоставаме от Западна Европа 5-10 пъти и тенеденцията е очевидна - увеличаване на броя на автомобилите и увеличаване на използването им. Който твърди, че автомобилите в България били много, не знае на кой свят живее.
отговор Сигнализирай
172
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 23 Не харесвам 7
Просто хората спряха да купуват дизелови автомобили , а автокъщите са задръстени с дизели Освен това , вече всеки знае колко струва втора ръка в Италия например и хората не са щастливи да им товарят цената понякога и двойно Аз лично съм си купил преди повече от 10 години нова кола (бензин) , навъртял съм доста километри , но подържам качествено . Нямам никакво намерение да си сменям колата пне още 2-3 години , докато не се нагласи пазара
отговор Сигнализирай