IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Правилата на ЕС и липсата на работна ръка отказали VW от България


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

385
истина
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Работата е там че всичко опира до пари,Турция ще инвестира няколко млн. евро в проекта,а ние нямаме такива средства защото ги крадем.Другото което е там има голям пазар и потребление,сервизни бази и авто индустрията е по-развита от нашата.Правителството е заявило смяна на служебните коли с новите пасати и шкоди!Има много работна ръка,не че ще е много квалифицирана,но какво там ще има и немски инж. които ще движат нещата.Така че бай Ганъо само ще гледаш и ще си бъркаш в носа нищо че си в ЕС.
отговор Сигнализирай
384
Нямало работна ръка
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Немския завод до Ловеч Voss ,предлагат заплата 700лв. Не мерси.
отговор Сигнализирай
383
Асан Герберджията
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
Ако бехте слушали Сталинка да си внесете един милион мигранти-сега щехте да имате и работна рака и зетьове за щерките...или синовете ви...
отговор Сигнализирай
382
До 419 Waffen SS
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Един път да напиеш нещо смислено ! Поздравления
отговор Сигнализирай
381
Пешев
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Ясно е че ЕС е вреден за икономиката. Българското правителство също е вредно за икономиката на България и за нейните граждани. Корейците ще ни хвърлят малко жълти стотинки да се радваме и да си купим фъстъци. Мария Габриел плюс 2 милиарда евро ми изглежда като луд човек с картечница.
отговор Сигнализирай
380
Waffen SS
преди 5 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
Трябва да се подчертае,че у нас няма и не са очаква да има квалифицирана работна ръка.С настъпването на "необратимите демократични" промени бяха разбити както и образование,което даваше професионални познания,а имаше и производства където можеха да добиват професионални навици.Веднъж един познат,собственик на сравнително голяма компания в областта на електрониката,ме помоли да му препоръчам 4-5 инженера,но на 50 години,завършили по време на соца и служили войници,ами имаше голям проблем
отговор Сигнализирай
379
Боклукч сан от Банкя
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
Да си правят ментетата у Туркиа...ние сме исти европейци и таквиз измамници не щем...
отговор Сигнализирай
378
Tom
преди 5 години
Харесвам 21 Не харесвам 1
Няма нужда от коментара, доколко сме читава държава, отговорът го даде VW.
отговор Сигнализирай
377
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 19 Не харесвам 2
За работната ръка не се наемам да кажа, но с правилата на ЕС е смешно да се оправдават.Повечето автомобилни фирми в света произвеждат в ЕС и особено в Чехия, Словакия и Унгария, включително и Фолксваген.Ако дават прилични доходи и у нас ще си намерят добри кадри, но явно освен пестенето от заплати се целят и към пазарите извън ЕС.По причина, за която всеки у нас се досеща, сме старателно заобикаляни от сериозните инвеститори.
отговор Сигнализирай
376
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Нашите мекогръбначни политиквеничета се скъсаха да се кланят на Брюксел и ето го резултата. Вместо да направят пътека на Изток. Боко чак след десет години снесе яйцето, че трябва да търси икономическо сътрудничество с Южна Корея.Още Станишев беше договорил някои проекти с Китай. И това се забави с десет години. А къде са японските инвестиции? Накрая ще се окаже, че единственото възможно е да сглобяваме китайските Lifan и руските Лада по технологии на Рено
отговор Сигнализирай
Новини