IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Зимните гуми в България не са задължителни. Защо?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

33
Сандо
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 18
Пиша ви неща за зимните гуми и предимството им да се карат целогодишно, които са споделени с мен от човек, който е работил 15 години в завод за гуми. Правя го уж за ваше добро, а вие ми блъскате минуси, неблагодарници такива ! Тук в тоя сайт постват много жени, затова не се учудвам, щот знам, че неблагодарността в тях е закодирана по природа, още при раждането им е вкаран този код, който освен неблагодарни ги прави зли, проклети и неверни.
отговор Сигнализирай
32
Един
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 9
До СандоПри 40-50 градуса на асфалта лятото, зимната гума става на мекица. Зад колата си ще оставяш 2 черни следи от изтрит каучук. За 10 км ще останеш на оплетка. Та идеята ми е да те питам колко ще спештиш от ремонт на ходовата част и заслужава ли си?
отговор Сигнализирай
31
Сандо
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 16
Пропуснато 4-то предимство на зимните гуми използвани целогодишно: Поради по еластичния каучук, който притежават, ще имате двойно по малко хвърлени пари за ремонт по цялата ходовата част, тоест спестени хиляди левчета.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
А на сняг какво пречи да се сложат вериги и напред.
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
До Краймного точно казано, преди 2г. се самоубедих в това, тогава сложих на жената качествен мишелин, догодина вместо летни - ще купя такива и за мен.
отговор Сигнализирай
28
Край
преди 5 години
Харесвам 16 Не харесвам 3
26 - е гумаджя. Знам го на един фургон работи в Банишора и за кампаниите го наемат нищо че е другар с алкохола. Дават му едни мръсновати дрехи и обслужва.Гледайте тестовете и не слушайте гумаджии.Най-богатите с много мощни коли да сменят зимни-летни.Средната класа да кара с нови всесезонни.Бедните да си карат целогодишно със зимни втора ръка.с летни на сняг не карайте.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 21 Не харесвам 5
С Паджеро двувратка зимата в дълбокия сняг и по утъпкани, но непочистени до асфалт пътища кръстосвахме смолянско без никакъв проблем с не толкова добър шофьор.Април смениха зимните с летните и падна изнадващо сняг. На първия завой след Смолян към Пампорово се завъртяхме като пумпал. Всичко същото, само гумите различни. Пак заповядайте разбирачи!
отговор Сигнализирай
26
Сандо
преди 5 години
Харесвам 16 Не харесвам 24
Използването целогодишно на зимни гуми има следните предимства:1. По - добро сцепление с пътя и устойчивост при лоши условия, наклон и остри завои.2. Двойно по дълъг живот от лятната, поради това, че е направена от по здрав, устойчив и еластичен каучук, което е голямо предимство за хора, които изминават по - малко километри. Лятната гума само за 2 - 3 години изгаря и се напуква, независимо, че има още грайфер.3. Не си играете да сменяте летни - зимни и да харчете излишни пари.
отговор Сигнализирай
25
Край
преди 5 години
Харесвам 22 Не харесвам 8
АААА не 23 - не съм съгласен. Летни гуми на сняг - НЕ - ГОЛЯМО НЕ.Всичко друго е по-добро. Даже и втора употреба запазени зимни. Летните гуми на сняг трябва да са абсолютно забранени и да глобяват
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 6
До КрайГлупости без край. Перил съм със зимни във вода, колата не мърда. Единствено модели на Вредещейн от премиум марките са показвали лоши резултати на студен асфалт и вода. Те са само за сняг. При премиум марките зимната гума е ефективна до около 20градуса. Докато летните стават на пласмаса под 7 градуса. Зимната гума не е само за сняг! При условие, че средните температури зимата варират от -5, до 5 какви летни или всесезонни гуми? Аман от всезнайковци. Фаровете им пречат?
отговор Сигнализирай
Новини