IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Автомобилът си остава "любимото дете" на германците


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

17
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
До до 14И Е60 и А8 от старите, които описваш се карат масово на газ, а газта отделя само въглероден диоксид за разлика от бензина и дизела които освен въглеродени отделят и азотни окиси.Един дизелов Голф може да трови повече от Е60 или А8 на газ.Нещата са много сложни в това отношение.Това, че българина се изхвърля е друг въпрос.Ако питаш мен и аз бих карал BMW F10 2010 вместо Фиат Типо 2019 за същите пари.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Да караш 20 - 30 годишен автомобил е сто пъти по-екологично, отколкото за това време да смениш 5-6 чисто нови. Ако наистина се търси екология, колата трябва да се купува с разрешително и да имаш право да я сменяш веднъж на 10-15 години примерно. Другото са дитерамби на невежи хора.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
До до 14И какъв точно ти е проблемът с това? Ти ли му купуваш гориво за А8 или му поддържаш БМВ-то, че си тръгнал да му правиш сметка?
отговор Сигнализирай
14
до 14
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 7
Проблемът тук е, че хора, които никъде по света не биха могли да припарят до център на голям град, се качват ежедневно на кола. Например- сервитьорчето Гошко се качи в Е60-ката и тича на работа всеки ден с нея. Гошко изкарва 1500лв. и се мисли за бабаит. Данчо- ММА боецът, изкарва 2000лв., но гордо се вози в своето Ауди А8, 17та употреба от Германия, нов внос на 2 милиона километра. Подобни бедняци и *** в Европа биха имали пари за малка кола. Ето това трябва да се промени, за да е чисто.
отговор Сигнализирай
13
От 14
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Според официалната статистика, във всички областни градове на България автомобилите (passenger cars) са страшно много и сме на първите места в света по брой автомобил на 1000 човека население. Примерно Видин с 910 автомобила на 1000 човека и т.н. София е на последно място сред областните градове. Сещате ли се какви две лъжи прилагат в случая. Реално passenger cars във Видин са по-малко от 200 на 1000 човека.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
В България, вкл. и в София, автомобилите са значително по-малко от средното ниво на ЕС за брой автомобили на 1000 човека население. Разбира се официално се твърди обратното, за да се оправдае некадърността на Фандъкова и бандата й в общината да се справят с организацията на движението и паркирането в София. В София има около 250 лични автомобила на 1000 човека население, докато в подобните на София градове на Западна Европа обикновено са между 500 и 600. Изводът е *** - може да очакваме двойно
отговор Сигнализирай
11
Реалист
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
На старите филми се вижда как и в Западна Европа преди години са паркирали по тротоари и зелени площи, но там отдавна са осъзнали, че автомобулът е необходимост и броя на автомобилите ще се увеличава и трябва да се работи за осигуряването на паркоместа. В София само намаляват паркоместата с платените зони за паркиране и нищо друго не правят. Даже в София очертават паркоместа на част от тротоара, вместо да ги направят на нивото на улицата, асфалтирани и очертани, както трябва да бъде.
отговор Сигнализирай
10
Реалист
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Във подобните на София по брой жители градове в западна Европа обикновено почти всяко семейство има автомобил, а в София половината. При това там имат много по-добър градски и междуградски транспорт от София. Там на квадратен километър обикновено има 4-10 пъти повече лични автомобили от София, но нямат проблема на София с паркирането по тротоари и зелени площи, защото са усвоили за паркиране същите тези тротоари и зелени площи, където е възможно. На старите филми се вижда как и в Западна Европа
отговор Сигнализирай
9
Моя също
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Автомобила е и моето ,,любимо дете``.Това е така на всякъде.Да не говорим че автомобила е необходимост а не лукс.Естествено колкото по хубав и нов си е толкова по добре.Аз лично карам БМВ взето е ново от магазина и сега е на 3 години ако има значение.
отговор Сигнализирай
8
Край
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 5
Колкото е по първично едно племе - толкова преклонението пред конските сили и лъскавата танекия е по-голямо.Българина слага колата си на тротоара - тя заема мястото на майката с детската количка, на инвалида с патериците, на баба му с бастуна.И това "щото няма къде". Все по малко ще има къде.
отговор Сигнализирай
Новини