IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Зарядна станция за Tesla вече и у нас – пред пловдивски хотел


Обратно в новината

Коментари Коментари

22
Тони
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Споко братя работим по въпроса. Мой приятел Оги взе златен медал тази година на панаира за зарядна станция 60 квт. Аз лично преди пет години съм направил зарядна станция 150 kW за бърз девет минути заряд на електробуси. Получихме и престижната награда на ИКЕМ - Кубратов меч, но за съжаление никакъв съпорт от държавата. Тествахме станцията една година в София Търново и Габрово и накрая нищо. Станцията беше два пъти по-евтина от китайската и три пъти по-малка. Снимки- в сайта на ИКЕМ.
отговор Сигнализирай
21
Скептик
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
21, Тесла ще карат само гъзарите, които вярват на маркетинга.
отговор Сигнализирай
20
Hristo
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
19
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
V2... Да ходят вандалите да я изпотрошат на бързо, че да монтират V3 как си тебе.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
До TeslaМи другите производители да почнат да правят еквивалентни електро-автомобили. За сега само се почесваха по цацарките и спаха над 1000 патента за производство на електрички, без да правят нищо с тях, че да не им навреди на ДВГ-тата. Сега почват да се паникьосват, че един компютърджия им го надъни. Ми мерси, да се хващат в ръце.
отговор Сигнализирай
17
Само питам
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
За какви Тесли въобще говорим като след има-няма 100 г. транспорта в България ще е еко и ще е на 70% от каруци? Защо не погледнете в бъдещето и не правите стоянки за каруци, места за отдих и за връзване на конете, места за изхвърляне на фекалиите?
отговор Сигнализирай
16
Tesla
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Е държавно финансирана компания за разоряване на Европейските, Японските и Корейските производители. Че и реклама и правите. Айде аут.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До God Ми да се задълбочим в тоя анализ. В България около 50% от електрическата енергия идва от ТЕЦ-ове. Значи, трябват въглища. Въглищата за разлика от нефта не се преработват след като се извлекат от земята. Въглищата за разлика от нефта се добиват (поне от части) местно, тоест транспорта е по-евтин. Въглищата за разлика от нефта са МНОГО по-евтини. Относно батериите. Там се наблюдава МАСИВЕН подем в капацитета им последните години. Вредата им е ниска в сравнение и намалява.
отговор Сигнализирай
14
До 10
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Минали сме транзит покрай хуните.Прочети малко инфо за хан Кубрат(Курт) от род Дуло и ще видиш къде ще те отведе ДНК-ато на батко Дуло.
отговор Сигнализирай
13
God
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
До Анонимен 11А сега направи същият анализ за производството на ток. Някой трябва да добие въглища или природен газ, да го достави до ел.централата, да произведе електричество, да изгради ел.мрежа и да ти го достави до зарядното. Ток от ВЕИ не стига за нищо. И за разлика от бензина, токът не можеш да го складираш. Като стане авария и ти спре тока минаваш на колело. И не електричките са вредни, а батериите им и тяхното производство. Със сигурност те са бъдещето, но то е доста далечно.
отговор Сигнализирай