IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Как се произвеждаха най-бързите автомобили Жигули за КГБ


Обратно в новината

Коментари Коментари

37
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Аз не бях с жигула, но по нанагорнището по Цариградско шосе след Орлов мост посока Плиска, само жигулитата имаха достатъчно мощност, за да карат доста по-бързо от мен. Там ограничението до 1989 година беше до 110 км/час, сега е до 80 км/час. Хубава кола беше и затова само за нея се чакаше доста време.
отговор Сигнализирай
36
шофер
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 14
Смях на търкалета. Всички копират от германеца. Германска кола яка кола. В 21 век да ядеш ориза с клечки нема как да направиш кола. Пада геадушка с бобено зърно и всичкото жълто пробито а буталата в картера, ламарини с дупки на кокоши яйца...Нема как с ламарина с дебелина на станиол и купе крепящо се единствено на боята да конкурираш AMG, RS, M paket, GTI, Focus и Insignia. Смеххххххх :)))
отговор Сигнализирай
35
@
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 5
До ЩирлицДа, 110-115 й беше нормалната максимална скоророст на тая таратайка. 130 ако много я назориш на равно. 145 ако е яко назорена и по склон надолу. Москвича беше с 10 километра надолу, обаче беше някак си по-мощен. Не съм гледал скоро данните, но въртящия му момент може да е бил по-голям, не знам. Във всеки случай на черни пътища баири беше значително по-добър от Жигули/Ладичка. Вървеше като танк.
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 8
Още едно доказателство, че Московския Улис живее от грабеж, военна плячка, кражби на технологии, заплахи и рекет.Няма ли плячка всяка империя рано или късно се разпада.за справка: виж ИСТОРИЯ НА РУСИЯ
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 12 Не харесвам 6
Жигулата струваше 6100 лева в Мототехника. Един приятел си кара Жигулата около 30 години и нямаше никакви проблеми с нея. Беше от първите внесени в България. Много здрава кола. Всяка седмица си ходеше до селото на баща си на горе-долу 150 км разстояние, т.е по 300 км на седмица само за това, а иначе и на работа ходеше с жигулата, но тогава нямаше сини зони за паркиране.
отговор Сигнализирай
32
анонимен
преди 4 години
Харесвам 12 Не харесвам 4
1975г.бях на работа в Полша гр.Люблин качихмесе групата в такси (бяха частни)полски фиат нов и аз казвам това е най хубавата кола. Полякат ми каза това не е кола а го.но за 4 години ще ръждяса и ще се разпадне тук зимата се сипва много сол аз тук 14 години карах волга 21 с еленчето от долу е обработена с калай калниците ца закръглени като на фолцваген не задържат по от солта ръбовете за да гние.Та руснаците за техните терени и пътищ имаха добри коли като инивата.
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Щирлиц, няма да е било жигули а лада. Имаше едни лади през 80-тте които наистина бяха много пъргави и нормално се движеха със 100-110. Братовчед ми имаше навремето такава и той младо *** й се кефеше...чак до 3-та скорост въртеше гуми при ускорение, колкото и да не ви се вярва...щото задницата й лека и със задно предаване и се усукваше направо при опит да я настъпиш максимално от покой.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
Павката, ти си правил опит да вдигнеш с 25 годишна лада над 150км/ч ли? Чудя ти се как си жив още заради тъпoтиятa ти. )))))Басиии самоубиеца!
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 16 Не харесвам 4
До бай ЛазоНа руска кола врата и на урсуз жена уста се затварят само със силен плътен удар!
отговор Сигнализирай
28
Щирлиц
преди 4 години
Харесвам 20 Не харесвам 4
Нашата най-обикновена жигула спокойно вървеше със 120,без никакви опити за излитане,разпадане и пр.измишльотини.
отговор Сигнализирай
Новини