IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Като в соц-а: Отново чакаме за нова кола, дори половин година


Обратно в новината

Коментари Коментари

146
Кърък
преди 2 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Щото има криза за полупроводници. А пък ние можем да правим, дори цели проводници!
отговор Сигнализирай
145
Владо
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
През 1982г.баща ми купи чисто нов Москвич 2140 за 5200 лв в брой без да чака и ден от Мототехника,без връзки без записвания ,да вярно имаше 3-4 цвята ,но колата беше нова ,кара я дълги години без проблеми.
отговор Сигнализирай
144
Кико
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Тъкмо се бях запътил да взема 2-3,да си имам де! Няма да чета коментарите,защото ще бъдат от Перник и околностите !
отговор Сигнализирай
143
До Голяма лъжа
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Я кажи откъде е информацията за тази типична комунистическа долна лъжа? Междувременно ето ти цените на Мототехника от 1980 г. Волга ГАЗ-24 9200 лв.Polski Fiat 125P 8700 лв.Лада ВАЗ 2106 8200 лв.Лада ВАЗ 2103 7600 лв.Лада ВАЗ 21011 6600 лв.Лада ВАЗ 2102 6500 лв.Skoda 120L 6400 лв.Лада ВАЗ 2101 6100 лв.Skoda 105L 6000 лв.ИЖ-2125 6000 лв.Москвич 2140 5700 лв.Москвич 2138 5000 лв.ЗАЗ 968А 3900 лв
отговор Сигнализирай
142
Голяма лъжа
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 8
Когато фактите говорят тъпоъгълниците мълчат. През 1989 Мототехника продава на народа 87000 НОВИ коли. След това и близко не сме се доблежавали. Единствено Станишевата 2008 има 57000. Да доизкарваш старите коли на Европа и да им доизносваш дрехите, мебелите и бялата техника не е повод за гордост. Плюс далаверата наречена реекспорт. ТРАГЕДИЯ!
отговор Сигнализирай
141
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Братовчед ми е роден Юни 1971 г., два дни по-късно вуйчо ми направил вноска за кола. 1985 г. си купиха полски фиат от големите. Родителите ми купиха жигулата от тях, 20 годишна. Преди Жигулата имахме Москвич осмица, купен от другият ми вуйчо. Те бяха чакали няколко години и си купиха Вартбург. Преди Москвича, родителите ми са имали Заз, вратите са се отваряли наобратно, купен много на старо. Работник в Кремиковци и Медицинска сестра. Обясняват ми колко добре живеехме, но спомените ми са други
отговор Сигнализирай
140
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 9
Преди 1989 година всеки, който искаше да си купи нова кола, си я купуваше. Сега купува кола на старо. Не знам за какво чакане пишете, когато всички, които след 1989 имаха коли, имаха коли и преди 1989, а които нямаха коли преди 1989 година, нямат и след 1989 година.
отговор Сигнализирай
139
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Какви месеци сега се чакало?! Сега ако не купиш от колите на склад при дилъра, чакаш година-две. И не става въпрос за някакви суперекстри, а за най-елементарни неща.
отговор Сигнализирай
138
Истината
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 5
До Пенсионер + Пиша това, което беше. Това беше периода, когато следях как вървят продажбите на коли и си купих две коли, първата дни след вноската. Хората масово не знаеха, че могат почти веднага да си купят кола различна от Лада, записваха се за Лада и чакаха, а можеха да си прехвърлят номера за друга кола, да изчакат следващата доставка и да си я купят. Вместо това като виждаха, че номера им щеше да им даде възможност да си купят другата колa, те чак тогава го прехвърляха, но вече беше късно.
отговор Сигнализирай
137
Бай Атанас
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
През соца се чакаше с години за Лада...баща ми чака поне 10 години, накрая му писна, прехвърли се за Трабант и го взе след 2-3 месеца. А тоя трабант що багаж извози по пътичата не е истина. Но много често започнаха да му крадат акумулатора през демокрацията....един 4 акумулатора = на цената на трабанта на старо...и накрая го подарихме:) Много малко са българите, които ще си купят кола нова. На 90% от новите коли са служебни(ничо че ги карат като лични).
отговор Сигнализирай